برنامه های آتی پست بانک تشریح شد

۱۶ام بهمن ،

برنامه های آتی پست بانک تشریح شد | چاپ |
دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۵:۲۴

بینا- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران گفت: شناسائی نیازهای تازه مشتریان به منظورخدمت رسانی بیشتر به آنان و نهادینه کردن خدمت مداری در جامعه از مزیت های ویژه پست بانک ایران است.
به گزارش بینا، دکترمحبیان در دومین نشست مشترک با مدیران حوزه امورشعب و مناطق ضمن اعلام این مطلب گفت: برنامه های سال آتی بانک بر پرپایه شاخص های؛ کسب و افزایش درآمد، مدیریت هزینه، کیفیت و ارائه خدمات و با رویکرد توافقی، مبادله ای و براساس موافقتنامه بین مدیران امور و واحدهای اجرایی بانک عملیاتی می گردد که همواره افزایش سود سهامداران، جلب رضایت مشتریان و تنوع خدمات مورد توجه می باشد.
وی با تاکید بر برگزاری سمینار مدیران افزود: تشریح و تبیین برنامه ها و توافق بین مدیران امور و مدیران استان ها براساس شاخص های تعیین شده از اهداف اصلی این سمینار می باشد و ارزیابی های اولیه سال ۹۲ نیز مطابق برنامه های ارائه شده و توجه ویژه به وصول مطالبات صورت خواهد پذیرفت.
دکترمحبیان اظهار داشت: ایجاد شناسنامه برای دفاترخدمات بانکی، اطلاع رسانی درست، سیستمی و به روزکردن اطلاعات،
تعیین پروژه ها براساس نیاز مشتریان، توسعه خدمات و افزایش درآمد از مهمترین عواملی است که در تحقق برنامه های بانک بسیار مهم و تاثیرگذار است.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک در پایان تصریح کرد: تقویت بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت دفاتر و کارگزاران البته با اعمال نظارت بیشتر، جذب و حفظ مشتریان خرد، توسعه تجارت الکترونیکی از طریق ارائه خدمات نوین بانکی، توجه ویژه به گستره دفاترخدمات بانکی به عنوان ابزار مناسب تبلیغاتی جهت معرفی هرچه بیشتر قابلیت ها و توانمندی های این بانک از مهمترین راه های ارتقاء جایگاه آن می باشد.
غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق نیز در این نشست با بیان اینکه ماموریت اصلی پست بانک توسعه دفاتر ICT روستایی و انجام عملیات خرده بانکداری است گفت: راه اندازی باجه های خدمات بانکی با مشارکت دفاتر، استقرار کارگزاران در شعب منتخب و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در بازاریابی از فرآیند کسب و کار داخلی مدنظر می باشد.
وی ضمن تبیین برنامه BSC پست بانک افزود: رضایتمندی سهامداران و مشتریان، یادگیری و رشد، توجه به مشتریان داخل سازمانی و برون سازمانی با افزایش انگیزش کارکنان و جلب نظر سهامداران به عنوان ماموریت ها و استراتژی این برنامه به شمار می رود.
گفتنی است: در این جلسه روساء و کارشناسان حوزه امور شعب و مناطق به تشریح طرح های راه اندازی باجه های خدمات بانکی با مشارکت بخش خصوصی، استقرار کارگزاران در شعب منتخب، افتتاح پروژه های تازه دفاترخدمات بانکی، استفاده از بخش خصوصی، سامانه شکوفایی مشارکتی، مدل افزایش انگیزش شعب و مناطق و راه اندازی باشگاه مشتریان پرداختند.

 


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.