آخرین جزئیات رد مال مه آفرید

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

ریاحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

وکیل مدافع مه آفرید امیرخسروی متهم اصلی فساد بزرگ مالی آخرین وضعیت رد مال موکلش را از سوی قوه قضاییه تشریح کرد.

“غلامعلی ریاحی” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رقم بدهی مه آفرید امیر خسروی به بانک‌ها در جریان فساد سه هزار میلیاردی، اظهارداشت:‌  کل بدهی‌های موکلم به پنج بانک ملی، پارسیان، رفاه، سپه و بانک سامان ناشی از این پرونده را یک هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: بانک ملی برای دریافت بدهی‌های خود درصدد تهاتر با شرکت‌های متعلق به گروه آریا است چرا که طلب بانک ملی از موکلم در این پرونده حدود یک هزار میلیارد تومان است و مطالبات خارج از پرونده هم از هفت شرکت دیگر مربوط به گروه آریاست.

وکیل متهم ردیف اول پرونده فساد سه هزار میلیاردی تصریح کرد: طلب بانک ملی دراین پرونده به گونه‌ای است که می‌تواند برای دریافت مطالباتش با شرکت‌های گروه آریا تهاتر کند.

وکیل مدافع مه آفرید امیر خسروی اضافه کرد: یکی از شرکت‌هایی که قرار است با بانک ملی تهاتر شود، گروه ملی فولاد است اما هنوز سر تعیین قیمت واقعی این شرکت با بانک ملی توافقی انجام نشده است.

ریاحی خاطرنشان کرد:‌ برنامه رد مال سایر بان که نیز در جریان است و مذاکره با آنها ادامه دارد،‌ضمن این که به این بانکها نیز پیشنهاد شده اگرتوان مالی دارند، بجای طلب‌های خود شرکت‌های گروه آریا را بردارند اما به دلیل رقم پایین مطالبات آنها، بعید به نظر می‌رسند بتوانند با شرکت‌های متعلق به گروه آریا تهاتر کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.