برگزاری امتحان ۵۷ درس واحدهای اراک و خمین پیام نور به صورت الکترونیکی

۲۱م دیماه ،

borna ghasemi-17-37.jpg

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، گفت: امتحان ۵۷ کد درس در دو مرکز خمین و اراک دانشگاه پیام نور استان مرکزی به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است.

هادی غفاری رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، افزود: بر اساس تصمیم دانشگاه پیام نور، در ترم جاری آزمون بعضی از دروس در چند مرکز کشور که به عنوان مراکز پایلوت در نظر گرفته شده‌اند به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تنها آزمون دروسی که امکان تمام تستی برگزار کردن آنها وجود دارد، در این ترم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

غفاری با اشاره به رضایت دانشجویان از نحوه برگزاری این آزمون‌ها تصریح کرد: مراکز اراک و خمین با دارا بودن ۸۰ سیستم در پایگاه اینترنتی‌های خود، نسبت به برگزاری آزمون الکترونیکی اقدام کرده‌اند.

وی از افزایش امکانات مورد نیاز جهت برگزاری گسترده‌تر آزمون الکترونیکی در ترم‌های آینده، در صورت موفقیت این طرح در ترم جاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در هر نوبت از آزمون ۴۰۰ تا ۵۰۰ دانشجو در سالن جلسه آزمون حاضر می‌شوند برای استفاده کامل از این روش در آینده، نیازمند افزایش امکانات به اندازه مورد نیاز هستیم.

وی تسهیل در روند برگزاری آزمون، تسریع و افزایش دقت در اعلام نمرات و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از مزایای این روش عنوان کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در پایان، با بیان اینکه در طول برگزاری امتحانات این ترم در مجموع، آزمون ۲۳ کد درس در مرکز خمین و ۳۴ کد درس در مرکز اراک به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نرم افزار مورد نیاز بر روی سیستم‌های موجود نصب شده و کاربرد آن بسیار ساده است و دانشجویان برای استفاده از آن نیاز به آموزش خاصی ندارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.