برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خردسالان

سه شنبه ۱۳ تیر – ۱۱:۳۴:۴۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری مسابقات قهرمانی خردسالان کشور به میزبانی اراک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، جلیل رضایی اظهار داشت: این مسابقات از ۱۴ تا ۱۶ تیر ماه با حضور ۱۰۰ نفر از پینگ‌پنگ‌بازان خردسال کشور در اراک برگزار می‌شود.
 وی تصریح کرد: تاکنون ۲۰ استان به منظور شرکت در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
 رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی استان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور بیان داشت: مسابقات انتخابی استان جمعه گذشته در شهر خمین برگزار شد که طی آن سید شهروز توکلی از خمین، امیرحسین شریفی از خمین، محمدعرفان هاشمی از خمین، حامد امینی از اراک، آرمان سلیمانی از اراک و علی بخشش از خمین به عضویت تیم استان درآمدند.
 رضایی با بیان اینکه این مسابقات به صورت تیمی، انفرادی و دوبل برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: ۱۱ داور مسئولیت داوری این مسابقات را بر عهده دارند که از این تعداد ۸ نفر داور اصلی و ۳ نفر سرداور و کمک داور هستند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی پایگاه قهرمانی گفت: در این پایگاه ۴ نفر از برترین‌ها از هر رده سنی انتخاب و تحت آموزش‌های ویژه قرار می‌گیرند.
 رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری لیگ نونهالان و نوجوانان پسر استان امسال برای نخستین بار و با هدف تقویت پایه رشته تنیس روی میز خبر داد

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۱۳۴۴۶۶۲۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.