برگزاری چهارمین دوره‌ آرت‌فر ابوظبی با حضور ۴۰۰ هنرمند از سراسر دنیا

۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

چهارمین دوره آرت‌فر ابوظبی امسال از ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه در ابوظبی برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، امسال آرت‌فر دربرگیرنده ۵۰ گالری بین‌المللی و میزبان ۴۰۰ هنرمند خواهد بود که از جمله هنرمندان ایرانی آن می‌‌توان iبه امیر فرهاد، بابک کاظمی و محمد بزرگی اشاره نمود.

بنابر این گزارش تفسیری، لیست نهادهای مدعو کمابیش شبیه لیست سال گذشته است و تقریبن ۸۰درصد از گالری‌ها همان‌هایی می باشند که در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز حضور داشته‌اند.

“مازِن کِرباج” در طول مدت وقت برگزاری آرت‌فر، مکعبی ترنسپارنت را از داخل طراحی و نقاشی می‌کند و عنوان این چیدمان را “هنرمند را تغذیه نکنید” گذاشته است.

گالری “کَمِل مِنوِرِ پاریس” صندلی‌هایی برای ابوظبی، تاداشی کاواماتا را نمایش می‌دهد؛ یک سازه طاقی شکل iبه ارتفاع ۲۰ فوت که از صدها صندلی ساخته شده است.

بخش دیگر آرت‌فر “بدایا” است که از واژه عربی iبه معنای آغاز گرفته شده یک گالری خوش‌شانس که کمتر از سه سال از آغاز فعالیتش گذشته باشد را معرفی می‌کند.

پروژه‌ CDI از استانبول که کارهای هنرمند عراقی عادل عابیدین و هنرمند جوان ترک “بُرکاک بینگُل” و “زینپ کایان” را iبه همراه دارد نیز از تازه واردان قابل ذکر آرت‌فر امسال می باشند.

ابوظبی در بخش طراحی منزل، مهارت‌ها و طراحی محلی را مورد تاکید قرار داده و از طراح انگلیسی “استوارت هایگارث” برای همکاری با صنعتگران اماراتی در یک پروژه بزرگ تازه دعوت iبه عمل آورده است.

همچنین آرت‌فر ابوظبی امسال برای بازدیدکنندگان با درآمدهای کم نیز که تمایل iبه آموختن دارند برنامه‌هایی تدارک دیده است. از جمله این برنامه‌ها؛ سخنرانی قابل توجه بزرگانی همچون “مارینا آبراموویچ” ، “بث دی وودی” و “ژان نووه” است.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای بازدید از این آرت‌فر بین‌المللی می‌توانند از روز ۱۷ تا۲۰ آبان ماه iبه مجموعه جزایر سیدات شهر ابوظبی مراجعه نمایند.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.