برگزاری کارگاه یک روزه مهدی کوشکی در مشهد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

کارگاه یک روزه با حضور مهدی کوشکی، کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر، پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه برای علاقه‌مندان به تئاتر در مشهد برگزار می‌شود.

  به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،این کارگاه تئاتر که به دعوت گروه جوان ” پستو” و “شمایل” مشهد صورت گرفته است ،در قالب ورک شاپی یک روزه ، با حضور مهدی کوشکی، کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر، پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه برای علاقه مندان به تئاتر در مشهد برگزار می گردد.

بر اساس این خبر،گروه تئاتر شمایل از سال ۸۲ همزمان با تاسیس آموزشگاه شمایل در مشهد تاسیس و مشغول به تولید نمایش ، نمایشنامه ،طراحی و برگزاری جشنواره های نمایشی است. گروه تئاتر پستو نیز که از ۵ سال پیش فعالیت خود را در زمینه ی تئاتر اغاز کرده است، گروهی جوان و متشکل از دانشجویانی اغلب غیرتئاتری است که پس از فعالیتهای تجربی در تئاتر، تحصیلات تکمیلی خود را به صورت اکادمیک در زمینه ی تئاتر ادامه داده اند و طبق گفته ی سرپرست این گروه، اقای حسام محمدی، از ۶ ماه قبل با گروه تئاتر شمایل ادغام شده اند.

این اولین جلسه از سلسله کارگاههای پیوسته ی این گروه جوان در مشهد است که قرار است به صورت دو ماهانه با هدف ارتقای سطح تئاتر مستقل در مشهد با دعوت از کارگردانان شناخته شده ی ایران برگزار گردد.

لازم به ذکر است هم زمان با برگزاری این ورکشاپ، نمایشنامه ی ” دکلره ” نوشته ی مهدی کوشکی ، توسط این گروه در مشهد نمایشنامه خوانی خواهد شد. نمایشنامه ی دکلره نمایشنامه ی اجتماعی در ژانر مستند است که پیش از این با کارگردانی مهدی کوشکی در شهریور ماه سال قبل در تالار انتظامی خانه هنرمندان به اجرا رفته است.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.