برگزیدگان مسابقه طراحی دفتر و نوشت افزار معرفی شدند

۲۱خردادماه،

برگزیده مسابقه طراحی با نمادهای ایرانی، اسلامی در دو بخش دفتر و نوشت‌افزار معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به نقل از مرتضی حیدری مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پس از اعلام فراخوان مسابقه بیش از سیصدوبیست اثر تا ۱۰ اردیبهشت ۹۲ به دبیرخانه مسابقه رسید که از این میان در بخش طراحی دفتر اثر «مرز پرگهر»، «علی چیت‌ساز» و «مریم رضایی نردین» به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
  همچنین در بخش نوشت‌افزار نیز طراحی «محمد صادق کرایی»، «محمدرضا تقدسی» و «محبوبه اعتمادی» به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم این مسابقه را از آن خود کردند.
 وی یادآور شد: شرکت در این مسابقه برای تمامی طراحان، اعم از دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید دانشگاه‌ها و طراحان تجربی، آزاد و بلامانع بود و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی توسط هر طراح وجود نداشت.
 مدیر بازرگانی کانون در ادامه اظهار داشت: جوایز برگزیدگان همان‌طور که پیش از این و در فراخوان مسابقه اعلام شده بود در هر دو بخش به نفر اول مبلغ پانزده میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ده میلیون ریال و به نفر سوم مبلغ هفت میلیون و پانصد هزار ریال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت خواهد شد.
حیدری افزود: داوری این مسابقه را استادانی از دانشکده هنر دانشگاه تهران  بر عهده داشتند.
   وی اضافه کرد طرح‌های پذیرفته شده به زودی در بخش تولید محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  
گفتنی است به جز  طرح‌های برگزیده‌های این مسابقه طرح‌های بسیار دیگری نیز مورد قبول واقع شده‌اند که در صورت لزوم با حفظ حقوق مادی و معنوی طراح، از آن‌ها در چاپ دفتر و نوشت‌افزار استفاده خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.