بعید است اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یک نامزد داشته باشند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدرضا باهنر روز جمعه در حاشیه برگزاری دهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران افزود: مطالبه جدی ما از هیأت اجرایی یا شورای نگهبان این است که به این نکته توجه کنند، نامزدهای ریاست جمهوری باید از رجل سیاسی و مذهبی و مدیر و مدبر باشند.

وی در خصوص شکل‌گیری حزب جامع و فراگیر ، گفت: این کار در مرحله اول نیاز به نیروی انسانی دارد یعنی باید افراد علاقمند دور هم جمع شوند و حاضرباشند، در موضع تعریف شده و روشنی همکاری کنند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: شکل‌گیری حزب فراگیر نیازمند پشتیبانی‌های لازم و حمایت مالی است، حوزه نفوذ از دیگر نکاتی است که در شگل‌گیری حزب فراگیر باید مورد توجه قرار گیرد.

باهنر تاکید کرد: فکر اولیه برای شکل‌گیری حزب جامع اصولگرایی از یک سال و نیم قبل به وجود آمده بود و حتی در مورد افراد نیز بررسی کرده بودیم، اما اخیرا فضای سیاسی کشور متفاوت شده است و شاهد رقابت دو گروه اصولگرا با هم بودیم و همین امر باعث شد که شکل‌گیری یک حزب جامع اصولگرایی سخت باشد، البته عامل اصلی عقب‌افتادن این کار به وجود آمدن فضای تند سیاسی در کشور به خصوص بعد از فتنه سال ۸۸ بود.

باهنر ادامه داد:به نظر می‌رسد فضا در حال آماده شدن برای شکل‌گیری یک یا دو حزب جامع در کشور است، ‌امیدواریم این اتفاق تا زمان انتخابات ریاست جمهوری آینده بیافتد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین درباره تعیین معاونی برای دولت در راستای دفاع در مقابل طرح‌های مجلس، گفت: این مسایل برعهده معاون پارلمانی رییس جمهور است که آقای فرزونده می‌توانند و حق دارند کسی را معرفی کنند و رفت و آمد‌ها نیز مشمول ضوابط آیین‌نامه‌ای خواهد بود.

سیام/۹۱۲۱*

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۷۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.