بنیاد ملی مد و لباس با جدیت و با برنامه‌ریزی دقیق کار می‌کند

۱۹خردادماه،

یک طراح لباس در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

یک طراح لباس گفت: امروزه در هر خیابان، محله و شهری می‌روی مملو از پاساژهای بزرگ مخصوص پوشاک است و مزون ها بر سر قیمت با یکدیگر مسابقه و حراج می‌گذارند. این موضوع نشانه بهبود و پیشرفت درعرصه و تولید لباس در کشورمان است.

سارا نوربخش طراح لباس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ کار طراحان و پیشرفت آنها در عرصه پوشاک ابراز کرد: امروزه در جامعه وارد هر خیابان و محلی که میشویم در دور اطراف خودمان بوتیک های بسیار شیک و مدرن و مزون های لباس بسیار میبینیم که مطمئنا این امر صورت گرفته فقط یک سبب میتواند داشته باشد و آن نیز چیزی به جز پیشرفت طراحان در کار خود و در عرصه پوشاک نخواهد بود ولی تلاش بی وقفه و مداوم طراحان لباس پیشکسوت کشورمان را برای بهبودی این صنعت نباید فراموش کرد و امیدوار هستم طراحان جوان نیز پا بر جای پای پیشکسوت های این حرفه بگذارند.

این طراح پیشکسوت ادامه داد: البته بنیاد ملی مد و لباس هم با جدیت تمام و با برنامه های بلند مدت بسیار آموزنده و خوب به راه خود در این زمینه ادامه داده است و امیدوار هستم مسئولان مانند امروز هم در آینده برای حفظ این بنیاد و این حوزه نو پا کوشا باشند.

نوربخش در ادامه اشاره ای به لباس های فصل تابستان کرد و گفت: در این فصل همانطور که گفته بودم تنوع لباس در رنگ،طرح،طراح و دوخت آن بیداد میکند و متقاضیان در کمال آرامش و با تمام سلیقه های خاص خود می توانند از فروشگاه ها و بوتیک ها با رضایت خارج شوند و از لباس و خرید خود لذت بسیار نیز ببرند.

وی در پایان یک پیشنهاد حرفه ای به مخاطبین هنرآنلاین ارائه داد: در فصل تابستان از رنگ های روشن مثل زرد، سبز و حتی گاهی سفید استفاده کنید و اگر رنگ های روشن شاد مورد پسند شما نیست از رنگ های تیره تر اما با تُن های روشن ب.

انتهای پیام/۶۲
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.