وزارت ارشاد به دنبال ترویج لباس‌های مد ایرانی و اسلامی است

قبادی گفت: بنیاد ملی مد و لباس به دنبال این است که سیاست‌گذاری و تعامل لازم را بین بخش‌ها انجام دهد و به دنبال فعالیت اجرایی نیست.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، حمید قبادی مشاور معاون هنری وزارت ارشاد با تاکید بر اینکه نمایشگاه مد و لباس آبان ماه با محوریت مانتو و پوشش سر برنامه‌ریزی شد، خاطرنشان کرد: تلاش‌مان این است که نمایشگاه آبان ماه برای نحوه استفاده مردم از مد اسلامی و ایرانی در فصل مناسب جریان‌سازی کند که پیش‌بینی این نمایشگاه برای مدهای فصل بهار است.

وی ضمن بیان اینکه سعی شده است در این نمایشگاه ارتباط نزدیکی بین طراحان و تولیدکنندگان لباس فراهم شود، اظهار داشت: مسوولیت بخش نمایشی این نمایشگاه به‌طور کامل به طراحان واگذار شده و عملا مسوولیت برنامه‌ریزی و اجرایی بخش نمایش در اختیار تعدادی از طراحان قرار گرفته است.

قبادی ادامه داد: این اقدام به منظور استفاده از ظرفیت انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط با بخش‌های نمایشگاه است و به دنبال این هستیم که کارهای تخصصی به مجریان تخصصی هر بخش واگذار شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: مجموعه بنیاد ملی مد و لباس به دنبال این است که سیاست‌گذاری و تعامل لازم را بین بخش‌ها انجام دهد و به دنبال فعالیت اجرایی نیست اما از آنجایی که این برنامه‌ها به تازگی در حال انجام است، باید در بخش‌هایی همکاری صورت گیرد.

عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه مانتو و پوشش سر با تاکید بر اینکه فعالیت‌های تخصصی باید توسط تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی هر حوزه‌ای اجرا شود، گفت: در این دوره از نمایشگاه به این کار جنبه عینی و عملی داده شد؛ در بخش اصناف، اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک به‌صورت ۱۰۰ درصدی و در بخش نمایش، نمایندگان طراحان مشارکت کرده‌اند.

قبادی افزود: این امر نشان می‌دهد که فعالیت‌های دو رکن اصلی این نمایشگاه به متخصصان آن واگذار شده است و نمایندگان دولتی صرفا وظایف نظارتی را بر عهده دارد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.