بهار فرصت بازگشت به خویشتن/ امیدوارم در سال جدید شاهد کاهش جرائم و تخلفات باشیم

۱فروردین ۱۳،

یک حقوقدان گفت: در طلیعه سال نو برای دستگاه قضایی کشور آرزوی توفیق دارم و دعا می‌کنم سالی که در پیش داریم شاهد کاهش چشمگیر جرائم و تخلفات باشیم.

“قاضی حسن تردست” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که در ایام نوروز ترجیح می‌دهد کجا باشد، اظهار داشت: همیشه سال تحویل را در کنار خانواده‌ام بوده‌ام و امسال هم ایام نوروز باستانی و روزهای آغازین سال نو را با خانوده‌ام می‌گذرانم.

وی ادامه داد: نوروز بهترین فرصت برای تجدید روحیه و تغییر حال است و همانطور که در دعای تحویل سال می‌خوانیم، بهار طبیعت باید فرصت نو شدن برای همه ما باشد.

قاضی تردست با بیان این که آمدن فصل‌ها از پی هم و رستاخیز طبیعت مصداق آمدن حتمی قیامت است، اظهارداشت: به عنوان یک انسان که بنده حقیقی خداست باید پیوسته در یاد مرگ باشیم و آمدن بهار فرصتی است که در اعمال خود بازنگری کنیم.

وی افزود: اثر وضعی بهار در طبیعت بی جان شکوفه زدن درختان و به جوانه نشستن گل و گیاه است و این مساله باید در روح ما هم متبلور شود و خودمان را از نو بازسازی کنیم.

قاضی تردست در پاسخ به این سوال که در آستانه سال نو چه آرزویی در حوزه قضایی کشور دارد، خاطرنشان کرد: دعا می کنم سالی که در پیش داریم شاهد کاهش چشمگیر جرائم و تخلفات باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.