بهای جهانی طلا در روزهای آتی

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:با توجه به اینکه سرمایه گذاران بین المللی امروز منتظر اعلام نتیجه نشست دو روزه مقامات بانک مرکزی آمریکا می باشند بهای جهانی طلا درمحدوده ۱۳۵۰دلارنوسان دارد.

با توجه به اینکه سرمایه گذاران بین المللی امروز منتظر اعلام نتیجه نشست دو روزه مقامات بانک مرکزی آمریکا می باشند بهای جهانی طلا درمحدوده ۱۳۵۰دلارنوسان دارد.

به گزارش ممتاز به نقل از فارکس اسپیس، قیمت اونس جهانی طلا امروز به سبب افزایش ارزش دلار در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا با کاهش جزئی روبرو شده و در محدوده ۱۳۵۰ دلار با نوسان همراه است.

بر اساس این گزارش، تحلیلگران اقتصادی پیش بینی کردند اولین سطح حمایتی قیمت طلا ۱۳۳۶ دلار می باشد که کاهش به زیر این رقم، سطح حمایتی بعدی ۱۳۲۸ دلار را رقم خواهد زد.

انتظار می رود اولین سطح مقاومتی اونس طلا ۱۳۵۴ باشد که افزایش به بالای این دامنه رسیدن قیمت به ۱۳۶۴ دلار را فراهم می کند.

لازم به ذکر است ، شاخص خرده فروشی و اعتماد مصرف کننده آمریکا که روز قبل انتشار یافت کمتر از حد انتظار کارشناسان اقتصادی بوده است.

نتیجه نشست دو روزه مقامات بانک مرکزی آمریکا امشب ساعت ۲۱:۳۰ منتشر خواهد شد.

بر این اساس ، کارشناسان اقتصادی بر این باورند با توجه به انتشار یافتن اطلاعات ضعیف اقتصادی از آمریکا مقامات این بانک آغاز کاهش محرک پولی را به تعویق خواهد انداخت که این امر رشد احتمالی بهای جهانی طلا را به دنبال دارد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.