بهای نفت در بازارهای آسیا کاهش یافت

بنا بر این گزارش بهای نفت شیرین سبک نیویورک برای تحویل در ماه اکتبر (مهر – آبان) با ۳۴ سنت کاهش به بشکه ای ۹۵ دلار و ۹۳ سنت رسید و قیمت نفت دریای شمال برای تحویل در زمان مشابه با کاهشی ۴۹ سنتی بشکه ای ۱۱۴ دلار و ۵۲ سنت معامله شد.

خبرگزاری فرانسه افزود: طبق گزارش موسسه مالی’فیلیپ فیوچرز’ اندونزی، بازارهای نفت خام در نتیجه نا امیدی از اقدامات بانک مرکزی آمریکا و نیز توانایی اروپا در حل بحران بدهی هایش، دچار رکود شدند. در پی اظهارات یکی از مقام های ارشد بانک مرکزی آمریکا مبنی بر قدیمی شدن اطلاعات ارائه شده در صورت جلسه آخرین نشست مقام های این بانک، امیدها درباره وعده های بانک مرکزی در زمینه ارائه محرک های اقتصادی به یاس گرایید.

بر اساس گزارش موسسه مالی ‘آی جی مارکتس’ انگلیس، ‘جیمز بولارد’، رییس بانک مرکزی سنت لوییس، در گزارشی اعلام کرد، تاریخ صورت جلسه مذکور منقضی شده است.

این گزارش می افزاید: ساختار صورت جلسه بانک مرکزی، که سه هفته پس از برگزاری نشست مذکور منتشر شد، تصویری را از اقتصاد آمریکا نشان می دهد که از آن زمان تا کنون تغییر کرده است.

در اروپا نیز، نگرانی درباره ناتوانی در حل بحران بدهی های منطقه یورو پس از مخالفت وزیر اقتصاد آلمان با درخواست یونان برای تمدید فرصت های داده شده به منظور کاهش هزینه ها و اجرای اصلاحات بار دیگر به اوج خود رسید.

مترجمام**۹۱۵۶**۱۷۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۱۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.