بهسازی معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ کرج

اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج از ادامه طرح جهادی عمرانی منطقه با محوریت بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، منوچهر غفاری، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ضرورت تکمیل و توسعه شبکه معابر شهری و به جهت سهولت در تردد و روانسازی ترافیک، با اختصاص اعتبارات لازم پیرو طرح جهادی عمرانی منطقه درسال ۹۱ با محوریت بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی، اداره عمران منطقه از ابتدای سال جاری اقدام به ۱۸ هزار متر جدول گذاری، سه هزار و ۷۰۰مترمربع پیاده روسازی، پخش ۲۷ هزار تن آسفالت و خط کشی محوری به طول ۵۰ هزارمتر کرده است.
وی ادامه داد: ۱۸ هزار متر طول جدول گذاری معابر سطح منطقه با محوریت بلوار نماز، خیابان شهید کریمیف واقع در رزکان نوع، رهیوژمیانی بلوار خلیج فارس، خیابان بنفشه شرقی اجرایی شد.
غفاری با بیان اینکه مقدار آسفالت مصرفی در پنج ماهه سال ۹۲ نسبت به سال قبل با رشد دو برابری مواجه شده است گفت: شهروندان ساکن در ۲۰ بلوار همجوار بلوار نماز، بلوار شهید کچوییف بلوار شهید تهرانی، بلوار خلیج فارس و … هم اکنون می توانند اثرات و ثمرات پخش ۲۷ هزار تن آسفالت مصرفی در این معابر را احساس کرده و از یک سفر داخل شهری با معابر مناسب لذت ببرند.
وی با اشاره به عملیات پیاده روسازی با استفاده از کفپوش بتنی به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و اجرای مفاد قانون راهنمایی و رانندگی در سطح بلوارهای تازهالاحداث خاطرنشان کرد: بعد از اتمام عملیات عمرانی بلوارهای تازه الاحداث، عملیات خط کشی محوری این بلوارها انجام و تابلوهای مناسب و کاربردی راهنمایی و رانندگی نصب می گردد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.