پاکسازی برچسب های تبلیغاتی شبانه روزی می شود

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۵ گفت: طرح حذف و پاکسازی برچسب های تبلیغاتی غیرمجاز از کلیه جداره های معابر اصلی و فرعی منطقه به صورت شبانه روزی درحال اجرا است .

مرتضی آدینه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اجرای طرح آزمایشی محله ای پاکسازی برچسب های تبلیغاتی ، این طرح بنا به سیاست های معاونت امور شهری شهرداری تهران با استقرار ۱۰ اکیپ مجهز به ماشین و مواد مخصوص به صورت شبانه روزی در حال اجراست .
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۵ با اشاره به پاکسازی همه برچسب های تبلیغاتی مزاحم میدان صادقیه و معابر فرعی این محدوده ادامه داد: طرح پاکسازی به صورت ناحیه ای در حال اجرا است و در حال حاضر جداره های کلیه معابر اصلی و فرعی نواحی ۳ و ۵ از این اغتشاشات بصری پاکسازی شده است.
وی تصریح کرد: همزمان با پاکسازی برچسب ها و اغتشاشات بصری از سیمای شهر طرح شستشوی جداره ها، پل های سواره و پیاده، رنگ آمیزی جداول ، جمع آوری المان های زائد و تابلوهای غیر مجاز نیز انجام می شود.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۵ در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با این طرح پتانسیل های محلات جهت اجرای نقاشی دیواری شناسایی می شود./ا.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.