اجرای طرح پاکسازی برچسب های تبلیغاتی در شمالغرب تهران

دوشنبه ۲ مرداد – ۰۱:۳۰:۴۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- شهردار منطقه دو تهران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی برچسب های تبلیغاتی در محله های این منطقه، از قطع ارتباط تلفنی شرکت های متخلف در نصب برچسب های تبلیغاتی با احکام قضایی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، “اسد فاضل” اظهارداشت: نصب برچسب های تبلیغاتی بر جداره های شهری طبق قانون شهرداری ها ممنوع بوده و از این رو شهرداری تهران با متخلفان برخورد می کند.
وی اظهارداشت: شهرداری منطقه دو در جریان پاکسازی برچسب های تبلیغاتی اقدام ئبه اطلاع رسانی و نصب بنر در سطح منطقه کرده و با بکارگیری اکیپ های ویژه در ۸ ناحیه این منطقه ، اقدام به پاکسازی برچسب های تبلیغاتی کرده است.
شهردار منطقه دو تهران به تذکرهای شهرداری به شرکت های متخلف در نصب برچسب های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: پس از این تذکرات، شهرداری پرونده شرکت های مختلف را با هماهنگی سازمان زیباسازی به مجتمع قضایی ویژه در اوین فرستاده و با احکام قضایی با متخلفان برخورد شده است.
به گفته فاضل، تاکنون و با احکام قضایی، ارتباط تلفرنی ۱۸ شرکت متخلف در نصب برچسب های تبلیغاتی در این منطقه قطع شده است.
وی با بیان اینکه نصب این برچسب ها ، هزینه بسیاری را به شهر تحمیل می کند، خاطرنشان کرد: سالانه هزینه های بسیاری برای پاکسازی برچسب های تبلیغاتی صرف می شود که با فرهنگ سازی در خصوص عدم نصب تبلیغات، می توان هزینه ها را صرف امور عمرانی شهر کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۳۱۳۳۰۴۱۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.