به خاطر دهقان ناراحتم

اولین دفتر المپیکی ایران که از چندی قبل مربیگری تیم ملی را برعهده داشت با ناراحتی از کنار گذاشتن زهرا دهقان گفت: اگر وی با من مشورت می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد.

نجمه آبتین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: دهقان پیش از رفتن به جام جهانی گفته بود از تجربیات من استفاده می‌کند اما در بازگشت از مسابقات بحث دیگری را در مورد تغییر مربی مطرح کرد که مطمئنم این حرف از جای دیگری و تحت تاثیر افراد دیگر نشات می‌گیرد.

وی ادامه داد: من از دهقان ناراحت نیستم و تا جای ممکن نیز در جلسه فنی فدراسیون از این بازیکن دفاع کردم به نظرم وی اگر با من مشورت کرده و در جلسه با سرپرست فدراسیون بود این اتفاق نمی افتاد.
* برای سهمیه دهقان خوشحال شدم
آبتین تصریح کرد: زهرا دهقان را دوست دارم و برای سهمیه گرفتن وی واقعاً خوشحال شدم اما به نظرم این بازیکن حرف اشتباهی را در زمان اشتباهی زد وقتی بازیکن مدال آور و المپیکی حرفی می‌زند بخثش با افراد عادی فرق دارد متاسفم  که دهقان از تجربیات من استفاده نکرد.
وی افزود: شخص من چهار سال قبل کمی پایم را از تیراندازی کج گذاشتم و از کار اصلی ام دور شدم برای زهرا دهقان هم واقعاً ناراحتم که بیش از آن زمان من از کار اصلی اش دور شده و رفتن به المپیک را از دست داد.
*دهقان برخلاف میلش مجبور به این حرکات شد
اولین دختر کماندار المپیکی اشاره کرد دهقان اصلا اهل حاشیه نبود و حتی روز آخری که به سمت فدراسیو می رفت بغض  کرده و ناراحت بود اما چیزی در این مورد به من نگفت در حالی که به وی تاکید کردم قبل از هر تصمیمی با من مشورت کن اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و گویا در این چند روزه به نوعی برخلاف میلش مجبور به این حرکات شده بود.
وی افزود: در این میان تنها ورزشکاران صدمه می خوردند چون تا نزدیک رویداد به این بزرگی پیش رفت و آن را از دست دادند واقعاً هم دوست داشتم دهقان در این مسابقات شرکت کند اما به نوعی به پای دیگران سوخت.
مربی تیم ملی در مورد ساره اسدی گفت: میل باطنی اسدی نیز رفتن دهقان به المپیک است اما چون انتخاب دیگری وجود ندارد و سهمیه تیر و کمان از بین می‌رود مجبور به جایگزینی دهقان شد در این مدت هم هدف اولمان حفظ آرامش و سپس شرایط بدنی خوب اسدی است. مجبور به جایگزینی دهقان شد در این مدت هم هدف اولمان حفظ آرامش و سپس شرایط بدنی خوب اسدی است.

آبتین در خصوص مطبوعات اظهار داشت: تقاضایی از مطبوعات داریم که تنها فکر اخبار حاشیه ساز نباشند و به ورزش مملکت فکر کنند تا‌‌ آبروی ایران در المپیک نرود هر چند این اتفاقات قابل انکار نیز حداقل با سرپوش گذاشتن روی حواشی اجازه حکمفرما شدن آرامش در تیر و کمان را بدهند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.