زهرا دهقان المپیکی شد

جام جم آنلاین: زهرا دهقان با درخشش در رقابت‌های کسب سهمیه‌ المپیک در آمریکا جواز حضور در رقابت‌های المپیک لندن را کسب کرد.

در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه المپیک تیر وکمان زهرا دهقان با راه‌یابی به جمع ده کماندار توانست جواز حضور در المپیک لندن را در بخش ریکرو انفرادی زنان کسب کند.

دهقان پس از استراحت در دور نخست به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافت و در پیکار با حریف پورتوریکویی با نتیجه‌ی نزدیک ۶ بر ۵ به پیروزی دست یافت. در مرحله یک هشتم نهایی بانوی تیراندازی ایرانی مقابل حریف سرسختی از ترکیه شانسش را آزمایش کرد اما با نتیجه ۶ بر ۲ تن به شکست داد و از رسیدن به مدال بازماند، اما شانس کسب سهمیه را از دست نداد و به گروه بازنده‌ها رفت. لوک‌لوگلو که دهقان را در این مرحله شکست داده بود کارش را با قدرت ادامه داد و در پایان به نشان برنز دست یافت.

دهقان در گروه بازنده‌ها کارش را ادامه داد و لارا از فنلاند را با اقتدار و با نتیجه‌ی ۶ بر صفر از پیش رو برداشت. آخرین پیکار کماندار ریکرو ایران مقابل بوبان از اسلوونی بود که دهقان این حریف را نیز ۶ بر ۲ شکست داد و با ۶۱۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده‌ سیزدهم جدول رقابت‌ها سهمیه‌ حضور در رقابت‌های المپیک لندن را کسب کرد. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.