پای استقلال و پرسپولیس هم به میان آمد

تجلیل از زنده یاد غلامرضا تختی در مراسم بدرقه المپیکی ها:

مراسم جشن بدرقه المپیکی های کشورمان شب گذشته در زمین چمن آکادمی ملی المپیک و پار المپیک برگزار شد که با حواشی ریز و درشتی همراه بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز،  مراسم جشن بدرقه المپیکی های ایران شب گذشته با حضور اکثر المپیکی ها،  مسئولان فدراسیون ها و مدیران ورزشی در آکادمی ملی المپیک و پار المپیک برگزار شد.
 در این مراسم محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، محمد علی آبادی و بهرام افشار زاده رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک  و حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند و سخنرانی کردند.
 در این مراسم حضور سر زده دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری موجب تعجب اهالی ورزش شد که در نوع خود جالب توجه بود.
 مسئولان کمیته ملی المپیک با مراسم نور افشانی و آتش بازی این مراسم را به نام همه المپیکی ها افتتاح کردند.
با اعلام اسامی المپیک ها نام میلاد وزیری ملی پوش تیر وکمان نیز شنیده شد که سرپرست فدراسیون تیر و کمان از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد اما مسئولان کمیته ملی المپیک با اعلام اینکه مشکلات این ورزشکار برطرف شده نام وی را در جمع المپیک ها به صورت قطعی اعلام کردند.
 زهرا دهقان و میلاد وزیری دو ملی پوش تیر و کمان هستند که با اعتراض به سرمربی خارجی شان از لیست المپیکی ها خارج شده و به جای آن ها ساره اسدی و نادر منوچهری قرار داده شدند اما این مشکلات شب گذشته برطرف شد.
 مسئولان کمیته ملی المپیک  مراسمی برای تجلیل از قهرمانان سابق المپیکی از جمله هادی ساعی وحسین توکلی داندگان مدال طلای المپیک داشتند همچنین علی مظاهری  عضو  تیم ملی بوکس و سوسن حاجی پور تکواندو کار المپیکی بانوان سوگند نامه  ورزشکاران را برای حضور در بازی های المپیک لندن قرائت کردند.
 از جهان پهلوان زنده یاد غلامرضا تختی نیز در این مراسم تجلیل  شد که در نوع خود جالب توجه بود.
 غیبت احسان حدادی،  سجاد مرادی ، حمید سوریان،‌ ندا شهسواری ، احمد رضا طالبیان ، نوشاد عالمیان، محسن شادی و چندی از المپیکی های دیگر نیز مشهود بود.

** بیداریان جا ماند
 نام محمد بیداریان نیز در هنگام اعلام  ورزشکاران المپیکی ها فراموش شد، یوسف کرمی، هنرمند دعوت شده به این مراسم که در جشن نیمه شعبان باشگاه پرسپولیس نیز برنامه داشت در این جشن نیز برنامه ای تکراری آن هم  در بخش فوتبال اجرا کرد و به تشویق تیم های پرسپولیس و استقلال پرداخت  درصورتیکه تیم های فوتبال امید جایی در المپیک ۲۰۱۲  لندن ندارد و آرزوی المپیکی شدن فوتبال چهل ساله شده است اما درا ین مراسم به جای  تشویق ورزشکاران  غیر فوتبالی نام فوتبالیست ها بیشتر به چشم آمد/ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.