بیانات رهبری در اجلاس تهران دیپلماسی غرب علیه ایران را به چالش کشاند

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ˈمحمدنقی لطفیˈ روز جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر بیان کرد: معظم له در سخنرانی مهم خود نظام سلطه را به چالش کشید و حکومت‌های دیکتاتور و سلطه ‌طلب بویژه رژیم‌های آمریکا و اسراییل را نامشروع و غیر قابل قبول معرفی کرد.

وی ادامه داد: رهبری این دو رژیم را عامل اصلی ظلم، ستم، بی‌عدالتی، جنایت و بی‌ثباتی در جهان عنوان کردند.

خطیب جمعه ایلام دستاورد دیگرسخنان مقام معظم رهبری را شکست مفتضحانه رسانه‌ای و تبلیغاتی نظام سلطه در مقابل ایران در عرصه روابط دیپلماسی بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: این اجلاس نشان دهنده جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار نظام اسلامی در تحولات مهم منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

وی ادامه داد: دستاورد مهم بیانات رهبری، احیای روحیه شجاعت و قاطعیت در موضع‌گیری برخی رهبران و سران حاضر در اجلاس بود که با شجاعت و بدون هیچ گونه ترسی نسبت به استکبار جهانی سخنرانی و مواضع روشن و صریح را در مسایل جهانی اتخاذ کردند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: نکته مهم بیانات رهبری مسئله تقویت مقاومت اسلامی در خاورمیانه در مقطع کنونی به عنوان یک ضرورت الزام‌آور محسوب می‌شود.

وی افزود: مقاومت اسلامی تاکنون توانسته است با همت و غیرت مثال‌زدنی ضربات کوبنده‌، سخت و جبران ناپذیری را به رژیم نامشروع و تحت حمایت آمریکا یعنی اسرائیل که عامل بی‌ ثباتی در منطقه حساس خاورمیانه است، وارد کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حماس در جنگ ۲۲ روزه غزه نمادهایی از اقتدار مقاومت اسلامی در خاورمیانه محسوب می‌شود.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز حادثه دردناک میدان ژاله در ۱۷ شهریور ماه سال ۵۷ توسط عوامل رژیم منحوس پهلوی اشاره کرد و بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب و استقرار نظام اسلامی مرهون شهادت‌طلبی و فداکاری ملت ایران اسلامی است. ک/۲

۷۱۷۲/۵۴۰/۵۶۵/۳۳۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.