بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی

۸ م دیماه ،

در بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آمده است: فتنه ۸۸ و حماسه ۹دی سه کلیدواژه مهم «ولایت»، «بصیرت» و «صبر» را برای مقابله با فتنه‌های آینده به یادگار گذاشت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی به شرح زیر است:

هوالحکیم

فتنه ۸۸ و حماسه ۹دی سه کلیدواژه مهم «ولایت»، «بصیرت» و «صبر» را برای مقابله با فتنه‌های آینده به یادگار گذاشت؛ خواص بسیاری بودند که نه تنها چون مردم به بصیرت و صبر توامان مجهز بودند، به گره گشایی از ذهن‌ها و معضلات به وجود آمده در بستر فتنه هم پرداختند اما به موازات بی بصیرتی نابخشودنی بعضی خواص در نفهمیدن ابعاد فتنه و کوتاهی در موضع گیری علیه فتنه و روشنگری نسبت به آن، بعضی دیگر نیز علیرغم دارا بودن بصیرت، از صبر کافی برای روشن شدن تمام ابعاد فتنه و ایجاد انسجام و مطالبه عمومی برای مقابله با فتنه گران برخوردار نبودند و از همان روز اول شعار اعدام سر دادند و اقتدار نظام را به چالش کشیدند و در این میان کسانی هم بودند که فهمیدند ولی به جهت ترجیح منافع شخصی و گروهی بر منافع ملی، سکوت پیشه کردند و پشت سر نظام سنگر گرفتند.

با اینکه فتنه ۸۸ ریشه در نظام سلطه داشت و سردمدار اصلی‌اش صهیونیزم جهانی بود، اما اگر در داخل کسانی مزدوری و ایفای نقش اول سناریوی نوشته شده آمریکا و انگلیس را به عهده نمی‌گرفتند، هرگز سختی ۸ ماه جنگی نرم به مردم و نظام برآمده از آرمان‌هایشان تحمیل نمی‌شد.

از این روست که کسی نباید و نمی‌تواند سران داخلی فتنه را از اتهام بزرگشان تبرئه نماید؛ فتنه‌گران و حامیان فتنه ۸۸، راهی جز توبه حقیقی، پذیرش مجازات و جبران قبل ندارند، گرچه پس از سه سال تاخیر دیگر صلاحیت حضور در رقابت‌های سیاسی را ندارند و تنها می‌توانند از حقوق اجتماعی برابر دیگران بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه توبه و بازگشت آنها علاوه بر اتمام حجت با بعضی غافلان بازمانده کنونی، سبب کاهش عقوبت اخروی آنها نیز خواهد شد.

یوم الله ۹دی پایان آتش فتنه‌ای بود که امروز عبرت برای رهپویی آینده انقلاب است. فتنه ۸۸ اگر خمیرمایه نفاق و ضدانقلاب داشت، فتنه‌های آینده توسط منحرفین از اصول انقلاب و به اسم انقلابی گری رقم خواهد خورد و فتنه‌گران پیچیده‌تر عمل خواهند کرد؛ به همین سبب، بصیرتی عمیق‌تر مورد نیاز گذر از فتنه آینده است و نقش اصولگرایان برای تبیین شرایط و تدبیر برای مقابله با آن کلیدی تر از دیگران است و در این مسیر انتخابات خرداد ۹۲ آزمون بزرگ دیگری پیش روی یاران انقلاب است.

حماسه ۹دی ۱۳۸۸، یوم الله نسل جوانانی حسینی چون احمدی روشن است که اکنون در آستانه سالگرد شهادت مظلومانه اش قرار داریم و گزافه نیست اگر بگوییم شهادت مصطفی علاوه بر مقابله با پیشرفت علمی ایران، به نیت انتقام از حماسه آفرینان ۹دی صورت گرفت.

والعاقبه للمتقین

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی

۸ دی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.