بیژن بیرنگ در شهرک غزالی دکور می‌سازد / ˝عشق تعطیل نیست˝ به نمایش خانگی می‌آید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در گفت‌وگو با هنرآنلاین مطرح شد

بیژن بیرنگ کارگردان تلویزیون و مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی است که این روزها کارهای فنی مجموعه ˝عشق تعطیل نیست ˝ را پیگیری می‌کند.

سرویس سینما هنر آنلاین: بیژن بیرنگ فعالیت سینمایی را با فیلمنامه فیلم سینمایی “هی جو” به کارگردانی منوچهر عسگری‌نسب در سال ۱۳۶۷ آغاز کرد.

او چند سالی می‌شود با مجموعه “شام ایرانی” در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده که این مجموعه یکی از موفق‌ترین و پر‌مخاطب‌ترین کارهای این کارگردان و تهیه‌کننده به شمار می‌رود. با او دربارهٔ فعالیت کمرنگ‌اش در تلویزیون و نیز ساخت مجموعه‌ای به نام ” عشق تعطیل نیست” به گفت‌و‌گو پرداخته‌ایم که در زیر می‌خوانید.

این روزها مشغول چه کاری میباشید؟

یک مجموعه سریال برای سینمای خانگی را در دست تولید دارم، به نام “عشق تعطیل نیست ” که در مرحله ساخت دکور در شهرک غزالی به سر می‌برد.

از اسم مجموعه پیداست که مضمونی متفاوت دارد. همین‌طور است؟

این سریال دربارهٔ عشق است که بنا به اسم آن به مفهوم عشق تعطیل نیست، بر می‌گردد. در واقع تمام حرف من این است که هر چیزی که مانع از بین رفتن عشق در زندگی شود، باید از بین برود. این مجموعه فضای نمایشی خاص و متفاوتی دارد که امیدوارم مورد توجه مردم باشد. البته باید به این نکته اشاره کنم که با یک مجموعه کاملا طنز و کمدی روبرو خواهید شد.

بازیگران این مجموعه مشخص شده‌اند؟

درباره بازیگران سرشناس این مجموعه باید بگویم انتخابی صورت نگرفته و هنوز زود است، اجازه بدهید تا آغاز کار چیزی دربارهٔ بازیگران نگویم. اما تهیه‌کنندگی این مجموعه را خودم بر عهده گرفته‌ام در کنار همایون نژادپرست تولید این مجموعه را پیش خواهیم برد.

مجموعه ” عشق تعطیل نیست” چند قسمت است و آیا این مجموعه هم همانند کارهای قبلی شما زنجیروار تولید می‌شود و به شبکه نمایش خانگی می‌رسد؟

این مجموعه شامل ۲۶ قسمت است که هر دی وی دی یک قسمت خواهد بود. تلاش می‌کنیم که کل قسمت‌ها را ابتدا ضبط کنیم و بعد از پایان کار به صورت کلی تحویل شبکه نمایش خانگی دهیم.

می‌دانید که تلویزیون دچار مشکلات مالی شده و عده‌ای خاص در رسانه ملی مشغول به کار می باشند، پیش از این رئیس سازمان صدا‌و‌سیما اعلام کرده بود که کسانی می‌توانند برای تلویزیون درآمدزایی کنند وارد این عرصه شوند و تهیه‌کنندگی مجموعه های تلویزیونی را بر عهده بگیرند. به نظر میرسد بسیار از کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان تلویزیون با شرایط سختی روبرو شده‌اند. نظر شما در‌این‌باره چیست؟

من بسیار در جریان این ماجراها نیستم. چرا که خود من جز آن کسانی هستم که در طی سال‌های اخیر با مشکل مالی صدا و سیما آشنا بودم. سریال “همچو سرو” و “مادر” سه سال پیش پخش شد، اما هنوز تسویه حسابی از سوی تلویزیون انجام نگرفته است. این که چرا یک عده‌ای خاص در تلویزیون کار می‌کنند به نظر من این حق با تلویزیون است که کسانی را انتخاب و با آن‌ها کار کند. به هر حال تلویزیون یک سازمان است این قدرت انتخاب را بیشتر از من و امثال من دارد. مهم نتیجه کار در تلویزیون و آنچه که پخش می‌شود، حائز اهمیت است.  اگر نتیجه کار مثبت است، همه هم راضی خواهند بود. همیشه قدرت پشت یک سازمان به همین شکل عمل کرده و در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد.

 انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.