˝عشق تعطیل نیست˝را می‌سازم/امتیاز ˝شام ایرانی˝ را واگذار کردم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

بیژن بیرنگ در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

بیژن بیرنگ کارگردان سینما وتلویزیون از ساخت سریال ˝عشق تعطیل نیست˝ برای شبکه نمایش خانگی خبرداد.

بیژن بیرنگ در گفت وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ عدم همکاری اش با پروژه “شام ایرانی” گفت: حق امتیاز “شام ایرانی” را به کارگردان دیگری واگذار کردم و تصمیم نداشتم ادامه این مجموعه را بسازم و با تهیه کننده به این جمع بندی رسیدیم که امتیاز این برنامه را واگذار کنیم.

کارگردان “خانه سبز” دربارهٔ فعالیت های تازه خود گفت: به زودی قرار است کارگردانی سریال “عشق تعطیل نیست” برای شبکه نمایش خانگی را بر عهده بگیرم و ظرف یک ماه آینده را جلوی دوربین می برم. الان در مرحل پیش تولید هستیم. درحال حاضر با چند بازیگر مهم سینمای ایران به توافق رسیده ایم اما هنوز قطعی نشده است.

بیرنگ اضافه دربارهٔ مضمون سریال تازه اش گفت: عشق تعطیل نیست یک سریال عاشقانه با رگه های طنز است و شخصیت های شاخصی در این مجموعه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بیرنگ بیش از این هشت قسمت از مجموعه شام ایرانی را برای شبکه نمایش کارگردانی کرده بود. بیرنگ متولد ۱۳۲۸ است. وی دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنرهای دراماتیک در سال ۱۳۵۴ و دارای مدرک کارشناسی ارشد در فناوری آموزشی از دانشگاه جنوب کالیفرنیا است.

بیرنگ فعالیت سینمایی را با فیلمنامه فیلم سینمایی هی جو (به کارگردانی منوچهر عسگری نسب – ۱۳۶۷) آغاز کرد.
او ساخت برنامه‌های طنز و برنامه‌های کودکان را درکارنامه داد،که از آن جمله می‌توان به چاق و لاغر اشاره کرد که از سریال‌های محبوب تلوزیونی کودکان در ده شصت به شمار می‌رود. این مجموعه ماجرای دو کاراگاه چاق و لاغر را روایت می‌کرد.

انتهای پیام ۴۰۱/۳۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.