تاثیر ملی و بین المللی شرکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس کمتر از دور اول نیست

‘محمد غفاری’ روز شنبه در نشستی با نمایندگان رسانه های جمعی در خراسان رضوی افزود: مردم شاهد بودند که چگونه حضور گسترده آنها در انتخابات بر فضای سیاسی بین المللی تاثیر گذاشت لذا در این دوره نیز باید نقش آفرینی نمایند و بار دیگر با حضور باشکوه در انتخابات تلاش ستودنی خود را کامل کنند.

وی گفت: انتخابات در استان خراسان رضوی تنها در حوزه انتخابیه مشهد و کلات به دور دوم کشیده شده و از بین چهار نامزد راه یافته به دور دوم، دو نامزد انتخاب خواهند شد.

او اظهارداشت: از همه مردم همیشه در صحنه و گروههای سیاسی انتظار می رود که از سیاست تک رایی پرهیز کنند و همه نامزدها را مد نظر داشته باشند تا دو نامزد باقی مانده با رای خوب و بالا به مجلس شورای اسلامی راه یابند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همه رسانه ها در این استان در دور اول انتخابات مجلس نهم تلاش خوبی داشتند و انتظار است در دور دوم نیز با فضای مناسب به انتخابات شور و حال خاصی ببخشند.

غفاری گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در مجموع ۹۱۸ صندوق اخذ رای ثابت و سیار برای دور دوم پیش بینی شده و ۱۴ هزار و ۶۶ نفر امور اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظت و امنیت را بر عهده دارند.

حوزه انتخابیه مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دارای پنج نماینده است که سه نماینده آن در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند.

استان خراسان رضوی ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که تاکنون ۱۶نماینده راهی این مجلس شده اند.

۶۵۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۹۷۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.