تاخیر در تحویل واحدهای مسکن ویژه

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر که قرار بود حداکثر تا پایان تابستان صورت بگیرد، به آخر پاییز موکول شد.
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با اشاره به آغاز تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر از آذرماه، گفت: هر پیمانکاری در پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهرانسر، ساخت ۴ تا ۵ بلوک را به پایان رسانده است.  

به گزارش ممتاز : فریبرز واحدی در گفت‌وگو با مهر ضمن اشاره به اینکه افتتاح‌های مسکن ویژه تهرانسر از آذرماه آغاز می‌شود، گفت: ساخت‌و‌ساز بعضی از بلوک‌ها به پایان رسیده؛ اما به سبب اینکه خدمات زیربنایی مانند آب، برق و فاضلاب این واحدها به پایان نرسیده است، نمی‌توان واحدها را تحویل متقاضیان داد. وی افزود: براساس برنامه زمانبندی، تحویل واحدها از آذرماه آغاز شده و تاپایان سال به پایان می‌رسد؛ ضمن آنکه در تمامی پایگاه اینترنتی‌ها خدمات زیربنایی، روبنایی، تجاری، آموزشی و فضای سبز دیده شده است. مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه تحویل واحدها براساس متقاضیانی است که زودتر پول واریز کرده‌اند، اظهار کرد: هرچند که پایگاه اینترنتی مسکن مهر تهرانسر در بافت شهری ساخته شده است و از نظر خدمات تجاری مشکلی ندارد؛ اما برنامه‌ریزی شده که تمامی نیاز ساکنان در داخل پایگاه اینترنتی برطرف شود.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.