تحویل ۳۰۰۰ مسکن مهر پردیس تا پایان سال/ اولویت واگذاری براساس واریز مبلغ

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس از افتتاح ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر این شهر تا پایان سال خبر داد و گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر فاز نهم پردیس نیز از سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) مهدی هدایت در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به تحویل ماه به ماه واحدهای مسکن مهر شهر تازه پردیس، اظهار کرد: تحویل واحدهای مسکونی مهر با جدیت ادامه دارد و بر این اساس هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان دی‌ ماه واگذار می‌شود و همه تعهدات مسکن مهر این شهر تا سال ۹۴ محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر تکمیل همه تعهدات دولت قبلی، گفت: تاکنون بخش سنگینی از واحد‌های مسکن مهر پردیس تحویل داده شده و باقی‌مانده واحد‌ها تا پایان سال ۹۴ نیز به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس با اشاره به شرط تحویل واحدهای مسکن مهر مبنی بر تکمیل کلیه‌ خدمات زیربنایی و روبنایی، اظهار کرد: پیش خریداران واحدهای مسکن مهر پردیس تا پایان سال ۹۴ واحدهای مسکونی خود را تحویل می‌گیرند.

به گفته هدایت فاز‌های ۸ و ۱۱ پردیس در حال ساخت می باشند که تحویل این واحدها از ابتدای سال ۹۳ آغاز می‌شود و تا پایان سال ۹۴ ادامه دارد و متقاضیان باید توجه کنند که اولویت تحویل واحد‌های مسکن مهر در فاز‌های ۸ و ۱۱ براساس واریز مبلغ و ثبت‌نام متقاضیان است.

به گفته‌ مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس در فاز ۱۱ این شهر ۵۰۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که قرار است هر دو – سه ماه یکبار تعدادی از این واحد‌ها تحویل داده شود.

 در ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در شهر تازه پردیس ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی آغاز شد که از شهریورسال قبل ۸۰ هزار واحد نیز در سه فاز پنج، هشت و انجمن انبوه‌سازان در نظرگرفته شد که گفته می‌شود تحویل این ۸۰ هزار واحد از سال آینده آغاز می‌شود.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.