تاسیس دانشگاه تربیت بدنی در آینده نزدیک/بازنگری واحد تربیت‌بدنی ۱و۲ دانشگاه‌ها

۱۲م دیماه ،

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در نشست هیات‌های استانی ورزش‌های دانشگاهی در سخنانی به تشریح دو مقوله تربیت بدنی و ورزش در دانشگاه‌ها و همچنین اهداف فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی پرداخت.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این گردهمایی دکتر کشتی دار با اشاره به برگزاری یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی در تابستان امسال اظهار داشت: بعد از این المپیاد ما یک بازنگری اساسی روی تمام اهداف و ماموریت ها و خروجی های برنامه‌های ورزش‌های دانشگاهی داشتیم و دیدیم خروجی که برنامه ها از بدو تاسیس داشته باید مورد بررسی قرارگرفته و هدف اصلی سلامت و نشاط و شادابی دانشجویان از طریق ورزش باشد و جمعیت دانشجویی که به امر ورزش می پردازد گسترش یابد.

وی گفت: طرح نظارت بر واحد های ۱و ۲ تربیت بدنی تهیه و به دانشگاه ها ارسال شده به طوری که از این پس دانشجو باید در بدو ورود به دانشگاه حتما واحد ۱و ۲ را که دانش نظری است گذرانده وآماده استفاده از واحد ۳ که آموزش تخصصی یکی از رشته های ورزشی است، باشد.

دکترکشتی دار گفت: یکی از مسائل مهم در آینده تشکیل سازمان بخش دانشگاهی است که این تشکیلات بتواند به صورتی متحد و وحدت بخش به کار خود ادامه دهد و همچنین اخذ مجوز تاسیس دانشگاه تربیت بدنی که بسیاری از کارهای اولیه آن انجام گرفته و امیدواریم در آینده شاهد تاسیس آن باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.