تا سال ۲۰۲۴، ویندوزفون ۸ از صفحه نمایش ۱۰۸۰P و چیپ های ۴ هسته ای پشتیبانی میکند

ممتازنیوز:

تا سال 2014،ویندوزفون 8 از صفحه نمایش 1080P و چیپ های 4 هسته ای پشتیبانی میکند

ویندوز فون ۸ مایکروسافت سیستم عاملی منعطف می باشد، اما تنها از صفحه نمایش هایی تا رزولوشن  ۷۲۰P پشتیبانی می نماید. خبر می رسد که مایکروسافت قرار است تا سال ۲۰۲۴ قابلیت پشتیبانی از صفحه نمایش های P1080 را به سیستم عامل ویندوز فون ۸ اضافه کند. احتمالا مایکروسافت و شرکای آن برنامه هایی برای کار برروی اسمارت فون هایی ۵ اینچی یا بالاتر دارند.

به گفته The Verge، منابع آشنا با برنامه های توسعه ویندوز فون ۸ اعلام کرده اند که مایکروسافت آپدیت هایی برای رفع مشکلات ویندوز فون ۸ عرضه خواهد کرد که در آن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های ۱۰۸۰p نیز به آن اضافه خواهد شد.

با استفاده از این قابلیت، علاقمندان به ویندوز فون می توانند به داشتن اسمارت فون ها و فبلت هایی (از نظر سایز) با این سیستم عامل امیدوار باشند. همانطور که اعلام شد قرار است این آپدیت در فصل تعطیلات آینده از راه برسد، همچنین با این آپدیت قابلیت پشتیبانی از پروسسورهای جدید ۴ هسته ای کوالکام نیز به ویندوز فون ۸ اضافه می شود.

با استفاده از آپدیت ها در آینده شاهد حضور اسمارت فون های ویندوز فون ۸ که دارای پردازنده ای قدرتمندتر و صفحه نمایشی بهتر هستند خواهیم بود.

slashgear

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.