تا هفته آینده سرپرست را مشخص می کنیم

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان از انتخاب سرپرست تیم در هفته آینده خبرداد و اظهار داشت: در شرایط کنونی گزینه های متفاوتی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم تا فرد مناسبی را انتخاب کنیم.

جباری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم آلومینیوم هرمزگان علی رغم شکست فراوانی که در هنگام تیم بستن با آن مواجه بود به خوبی به مشکلات مسائل موجود فائق آمد و بدور از هرگونه حاشیه ای به فعالیت خود مبنی بر جذب بازیکنان مورد نظر و پرداخت بدهی اعضا فعال در باشگاه ادامه دادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم پس از انجام بازی مقابل پرسپولیس تهران به بندرعباس سفر کردند و با توجه به اینکه آنها در طی روز های گذشته سربازی سنگین و سختی را انجام دادند لذا چهارشنبه پس از یک روز استراحت تمرینات سبک انجام می دهند و از پنج شنبه ۲۲ تیر دوباره تمرینات کلی خود را پیگیری می کنند.

جباری زاده تصریح کرد: تیم آلومینیوم در شرایط بسیار مناسب و مطلوبی قرار دارد و آرامش فعلی و کنونی تیم مرهون تلاش های بی وقفه مسئولان باشگاه و همکاری بازیکنان بوده است ضمن اینکه تمام تلاشمان را بکار گرفتیم تا مسائل حاشیه ای به تیم رخنه نکند از این رو مهمترین عنصر آرامش و موفقیت به خاطر دور بودن تیم از حواشی موجود در فوتبال است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.