ایمانزاده :در جلسه ویژه ای در مورد کرمی تصمیم گیری می گردد/ بعضی ها انتظارات را برآورده نکردند

۱۴م دیماه ،

سرپرست تیم تکواندو دانشگاه آزاد با اعلام این که بعضی بازیکنان در حد انتظار ظاهر نشدند گفت: هفته آینده جلسه ویژه ای برای تیم گذاشته شده است.

رضا ایمانزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با بیان این مطلب عنوان کرد: به هر حال بد شانسی یکی از دلایل نتایج ضعیف تیم دانشگاه آزاد در هفته های اخیر مسابقات لیگ برتر تکواندو بوده و عملکرد بعضی از بازیکنان تیم هم دور از انتظار بوده است.

سرپرست تیم تکواندو دانشگاه آزاد افزود: نتایج بازیکنان تیم در مسابقات نشان می دهد چه کسانی ضعیف می باشند و در این مورد دوست ندارم نامی را عنوان کنم.

وی گفت: تنها علی رضا نصر آزادانی موفق ترین چهره تیم دانشگاه بوده و همانقدر که از وی انتظار داریم خود را نشان داده است.

ایمانزاد ه در مورد یوسف کرمی افزود: عدم حضور کرمی در مسابقات نیز از دلایل شکست های تیم دانشگاه است وی با آسیب دیدگی که داشته نتوانسته برای تیم مسابقه دهد به هر حال کرمی با دانشگاه قرارداد دارد و برای کمک به تیم آمده است و با وجود شایستگی تیم مجموعه عوامل و بد شانسی های موجود سبب شده نتوانیم به نتایج دلخواه برسیم.

وی گفت: باشگاه هفته آینده جلسه ای گذاشت تا در مورد آینده تیم با بازیکنان و کادر فنی مشورت کند قطعاً در ادامه مسابقات حضور داریم اما بسیاری از امتیازات دور رفت از دست داده ایم و با این که چند سال قهرمان بودیم اما حالا شرایط خوبی نداریم و باید تصمیم گیری خاصی در این خصوص شود اما می دانیم با همه این وضعیت برد و باخت در مسابقات وجود دارد.

ایمانزاده ادامه داد: برای دور برگشت لیگ باید تصمیم با تدبیری گرفته شود و  نمی توانم در این مورد پیش بینی کنیم، مشخص نیست با این نفرات مسابقات را ادامه دهیم و یا تیم قهرمان نوجوانان باشگاه کمک بگیریم چون اگر قرار بد شکست بازیکنان باشد از نوجوانان استفاده می کنیم که با تجربه شوند و بتوانیم در سال های آینده نیز از آن ها بهره ببریم.

وی تصریح کرد: در اوزان ۶ و ۸ عملکرد بازیکنان خوب نبوده است در واقع بازیکنان وزن هشتم جذب نکرده ایم و از روح اله طالبی که وزن اصلی اش هفت است در وزن هشتم استفاده می کنیم به همین سبب منتظر اهداف باشگاه هستیم تا شاید از بازیکن خارجی در ترکیب تیم استفاده کنیم .

سرپرست تیم تکواندو دانشگاه آزاد افزود: قطعاً آینده تیم را سیاست های مسئولان مشخص می کند در لیگ هستم اما تغییرات داریم به هر حال تیم دانشگاه زمانی به ما سپرده شد که هیچ عنوانی نداشت و ۲ بار قهرمان جام باشگاه های آُیا و چهار بار قهرمان لیگ برتر شده است.

ایمانزاده تاکید کرد: بدشانسی و این که بعضی بازیکنان در حد و اندازه خود نبوده اند دلایل قابل قبولی نیست و توجیه محسوب می گردد.

وی در مورد فسخ قرارداد با یوسف کرمی گفت: نمی توانم در این مورد چیزی بگویم به هر حال کرمی هم باید در جلسه هفته آینده باشگاه باشد و دلایل بازی نکردنش را توجیه کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.