تجاوزهای سریالی به مشهورترین دی جی‌های جهان

اردیبهشت ۱۴۰۳

به گفته مقامات پلیس آهنگ ساز دی جی به صورت مخفیانه قربانیان مورد تجاوز خود فیلم و عکس می گرفت و در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل زا واشنگتن پست جوزف ریوا ۳۴ ساله به صورت جداگانه و شهرهای فیریکس و آرلینگتن از نوازنده های دیگر دعوت می نمود تا بری ساخت آهنگ با نوشیدنی های حاوی موادی که آنان را به صورت بی هوشی مورد تجاوز وحشیانه خود قرار می داد و از آنان فیلم و عکس تهیه می کرد و هنگامی که قربانیان به حالت عادی خود را باز می‌گشتند چیزی را به خاطر نمی آورند تا آنجا که یکی از قربانیان وی با ملاحظه فیلم خود در یکی از شبکه های اجتماعی در صفحات اینترنت از وی شکایت کرد.

وی ۲۶ تن از آهنگ سازان دیگر را در مدت ۶ ماه در دو شهر آرلینگتون و فرفکس مورد تجاوز و سوء استفاده اخلاقی قرار داده است.

پس از شکایت شاکیان پلیس توانست عصر روز قبل درحالی که در یک کافه با قربانی دیگری به گپ . گفتگو سرگرم بود در لاس وگاس دستگیر کند.

تصویر وی از طرف شاکیان توسط پلیس چهره های نگاری شد و پلیس از ریو سوابق و تصویری متهم چژجوزف ریوا را دستگیر کرد.

همچنین وی پرونده قتل دیگری را نیز در اداره پلیس دارد که بر اساس آن دختر ۱۳ ساله ای را در ویرجینیا پس از تجاوز به قتل رسانده بود و تاکنون متواری بوده است.

او که از چهره هایی به نام موسیقی دبی هی است هزاران طرفدار وی بعد از انتشار یافتن این شوکه شده اند ، دادگاه وی به اتهام تجاوز به عنف و قتل هفته آینده در دادگاه عالی در واشنگتن برگزار میشود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.