تجاوز دست جمعی به یک دانشجوی دختر

به گزارش سخنگوی دادگاه حکم نهایی عامل اصلی تجاوز مرگبار به یک دختر دانشجو تا چند هفته دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: صدور حکم ۱۸ ساله که نامش براساس قانون اعلام نشده در زمان ارتکاب جرم۱۷ ساله بوده که در حین ارتکاب جرم هنوز به سن قانونی نرسیده بود.

وی متهم به تجاوز منجر به قتل و از بین بردن شواهد و آدم ربایی است. که به نقل از متهم در هیچ یک ازموارد فوق شرکت نداشته و اعلام بی گناهی کرده است، در صورتی که جرم وی ثابت شود به دست کم ۳ سال حبس در کانون اصلاح کودکان و نوجوانان محکوم خواهد شد.

به گزارش این خبر گزاری حکم این دادگاه بنابر برنامه ریزی های تعیین شده توسط مسئولین روال دادرسی آن با سرعت بیشتری پیش رود و دو هفته دیگر اعلام شود.

همچنین به غیر از این جوان، چهار بزرگسال دیگر نیز از متهمان دیگر این پرونده به شمار می آیند که با ادعای آنان مبنی بر بی گناهیشان دادگاه ملزم به ارائه مدارک بیشتری کرده است و در صورت ثابت شدن جرم آنان و چهار نفر به اعدام محکوم می شوند.

ششمین متهم این پرونده در زندان است و  مقامات زندان مرگ او را خودکشی اعلام کرده اند اما خانواده و وکلای وی مدعی می باشند که وی به قتل رسیده است.

 

خانواده این دختر دانشجو خواستار اعدام متهم ردیف اول شده اند. او در زمان قتل شش ماه کوچکتر از سن قانونی بوده بنابراین بجای اعدام به ۳ سال حبس در کانون اصلاح و تربیت محکوم خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آیدا:

    واقعا اونقدر این خبرهای تجاوز خوندم که واقعا از ناراحتی نمیتونم چیزی بگم.وقتی مامانبزرگم یه چیز بد میشنید همیشه میگفت خدایا خودت صاحب این دوروزمونه رو برسون، واقعا الانم منم به این نتیجه رسیدم خدایا خودت کمکمون کن تا بتونیم پاک بمونیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.