هتک حرمت وحشیانه دختر ۱۶ ساله

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

پیش از این اعلام شده بود که این دختر در جریان خودکشی جانش را از دست داده است.

به نقل از ایسنا، پلیس هند اعلام کرد دختر نوجوانی که دو بار در ماه اکتبر مورد تجاوز گروهی قرار گرفته بود، به قتل رسید. پیش از این اعلام شده بود که این دختر در جریان خودکشی جانش را از دست داده است.

 

به گفته رسانه‌های محلی، این دختر ۱۶ ساله برای نخستین بار در ۲۶ اکتبر سال گذشته میلادی (۲۰۲۲) مورد تجاوز گروهی قرار گرفت. دومین تجاوز گروهی نیز پس از آن روی داد که وی مورد اول را به پلیس گزارش کرد. او در ۲۳ دسامبر توسط افرادی که به وی تجاوز کرده‌اند سوزانده و در اول ژانویه به بیمارستان منتقل شد و جان باخت.

 

گزارش‌های منتشر شده از این تجاوز و قتل، صدها فعال و مدافع حقوق زنان را روز پنجشنبه به خیابان‌های کلکته کشاند.

 

به گزارش یورونیوز، «بریندا کارات»، مدیر انجمن دموکراتیک زنان هند می‌گوید: اگر دستگاه اداری بنگال غربی قانون را به درستی اجرا می کرد، این دختر امروز بین ما بود. یک دختر دو بار مورد تجاوز گروهی قرار می‌گیرد اما هنوز عاملان آن مجازات نشده‌اند.

 

فعالان حقوق زنان در هند تشدید برخورد با متجاوزان به این دختر نوجوان را خواستار شدند. خانواده قربانی تجاوز نیز خواستار اعدام متجاوزان شده‌اند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرهاد:

    به حال خودمون افسوس بخوریم بهتره میدونین روزانه چند دختر مورد تجاوز افغانهای بی شرف قرار میگیرند خبر دارین الکی افسوس تکزاسی رو نخورید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.