تحریم ها ملت ایران را مقاوم تر و مصمم تر از گذشته می کند

‘کاظم جلالی’ یکشنبه شب درجمع مردم و مسوولان شاهرود در حسینیه اعظم قلعه شاهرود افزود: ملتی که بیش از سه دهه مقاومت را در برابر جهانیان تجربه کرده است، از خواسته های به حق خود، کوتاه نمی آید.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش بیشتر اثر تحریم ها به واسطه جنگ روانی در داخل و خارج از کشور دامن زده می شود، تصریح کرد: در این برهه از زمان وظیفه سنگینی بر دوش تمامی مسوولان نظام است.

جلالی با اشاره به اینکه بارها امام راحل و رهبر معظم انقلاب فرموده اند که باید قدردان مردم، خصوصا قشر ضعیف جامعه باشیم، گفت: دولتمردان بایستی با نگاه جدیدتر و دقیق تر به مساله گرانی ها بپردازند.

وی تاکید کرد: مردمی که بار اصلی انقلاب را بر دوش کشیده اند و از نظر مالی ضعیف هستند باید با تلاش و همت بیشتری از کارشان گره گشایی کرد.

وی با تاکید بر همدلی، وحدت و انسجام موجود در بین مردم شهرستان شاهرود افزود: باید از فرصت ها برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان سمنان و شهرستان شاهرود استفاده کرد.

جلالی به برخی از پروژه های مهم در حال اجرای شهرستان شاهرود از جمله به طرح ساخت ورزشگاه ۱۵هزار نفری شاهرود اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اهتمام مسوولان، هرچه سریعتر مردم شاهرود شاهد بهره برداری این ورزشگاه باشند.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت امروز، مدیریت دانایی محور است و باید همه باهم برای توسعه، آبادانی و اشتغال در کشور تلاش کنیم. ک/۲

۱۴۹۶/۷۳۵۸/۵۹۹/۵۰۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۰۱۸۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.