تحصن فلسطینی ها در شهر البیره در کرانه باختری رود اردن

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۱:۲۴:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- ده ها فلسطینی در اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از جمله دو اسیر اعتصاب کننده ، در شهر البیره در کرانه باختری رود اردن تحصن کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازشبکه خبری العالم، ده ها فلسطینی دیروز (سه شنبه) در اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی از جمله “محمود السرسک ” و “اکرم الریخاوی” که در اعتراض به سیاست های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده اند ، در برابر دفتر صلیب سرخ جهانی در شهر البیره در کرانه باختری تحصن کردند و با سردادن دادن شعارهایی ، اقدام مجامع بین المللی را برای نجات جان اسیران فلسطینی ، خواستار شدند.
“امین شوهان” هماهنگ کننده کمیته عالی پیگیری امور اسراء گفت، این تحصن به علت وخامت حال اسیران اعتصاب کننده انجام شد و احتمال مرگ محمود السرسک وجود دارد.
محمود السرسک فوتبالیست ۲۵ ساله فلسطینی که برای نودمین روز متوالی اعتصاب غذا کرد بود، دیروز به کما رفت.
السرسک عضو تیم ملی فوتبال فلسطین سه سال پیش از باریکه غزه به کرانه باختری رود اردن سفر کرد تا در تمرین های این تیم شرکت کند اما نظامیان اسرائیلی او را بازداشت و زندانی کردند.
این تحصن در حالی برگزار شد که اهالی روستای حضرت صالح نزدیک شهر رام ا… در کرانه باختری رود اردن دیروز در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و با اسرائیلی ها درگیر شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان از گلوله های جنگی استفاده کردند.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۳۲۴۴۳۵۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.