برپایی چادر همبستگی با اسرای فلسطینی

جمعه ۲ تیر – ۰۲:۱۴:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – خانواده های فعالان سیاسی فلسطینی که در زندان های تشکیلات خودگردان اعتصاب غذا کرده اند ، درحمایت از این زندانیان تحصن کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، خانواده های پنج فلسطینی اعتصاب کننده در زندان های تشکیلات خودگردان فلسطین در اعلام حمایت از این فلسطینی ها در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن چادر تحصن برپا کرده اند .
به گفته خانواده های این زندانیان فلسطینی ، برپایی این چادر در منطقه الحرس در شمال شهر الخلیل به معنای اقدامی برای حمایت از این زندانیان تا زمان آزادی آنها از زندان های تشکیلات خودگردان فلسطین خواهد بود چنانچه برپایی این چادر با استقبال گسترده خانواده های دیگر زندانیان فلسطینی و هواداران جنبش اسلامی شهر الخلیل و شماری از فعالان فلسطینی همراه بوده است .
برپاکنندگان این چادر با نصب تصاویر فلسطینی های زندانی در زندان های تشکیلات خودگردان فلسطین ، آادی فوری آنها و اجرای احکام دادگاه های فلسطین و بسته شدن پرونده زندانیان سیاسی را خواستار شدند .
تشکیلات خودگردان فلسطین درچارچوب همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی، اعضا و هواداران جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جهاد اسلامی را در کرانه باختری بازداشت و زندانی می کند .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۲۱۴۱۴۰۸۶۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.