تحویل فراری XX Evo 599 به مدیراجرایی گوگل

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:خودروساز ایتالیایی فراری به تازگی یک حراجی به نفع قربانیان زلزله ایتالیا برگزار کرده بود  که در پایان مسابقات هفتگی گراند پریکس ایتالیا برگزار شد و در این مرام خودرو  XX Evo 599  به مبلغ ۱٫۴ میلیون یورو به مدیر اجرایی گوگل که بالاترین قیمت را ارائه داده بود تحویل داده شد.

این خودرو با یک کلید زرد رنگ منحصر به فرد توسط مدیرعامل فراریث لوکا دی مونتزمولو به بنیامین اسلاس یکی از مدیران اجرایی گوگل در مراسمی‌با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه تحویل شد.

در کل این حراجی در حدود ۲٫۳ میلیون دلار برای قربانیان زلزله جمع آوری شده است و البته موارد دیگری که به حراج گذاشته شده است یک موتور V8  مدل ۲۰۰۸  برای اتوموبیل Scuderia  که توسط جیانکارلو فیشلا افسانه‌ای نیز طراحی شده بود و در پرونده خود ۱۶ بار قهرمانی جهان و مسابقات فرمول وان را در پرونده خود دارد نیز جزو کلکسون این حراجی بود.

گفتنی است که خودرو فراری مذکور دارای یک پلاک یادبود با امضاء لوکا دی مونتزمولو و دو راننده فراری فرمول وان این شرکت است و دارای موتور ۶٫۰ لیتری V12  با سیستم آئورو اکتیو که بازدهی ماشین را تا ۵۲ درصد در سیستم تعلیق بالاتر می‌برد نیز است.

مونتزمولو در پیامی‌ازتمامی‌مشتریان،مجموعه داران و علاقمندانی که توانستند به قربانیان و بازماندگان زلزله با حضور گرم خود تسلی دهند تشکر کرده است.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.