تخفیف سی درصدی «درباره ی ال ای» به دانشجویان

۲۳ام بهمن ،

دانشجویان می توانند بلیط نمایش «درباره ال ای» را با تخفیف دریافت کنند.

به گزارش هنرآنلاین، دانشجویان کلیه رشته ها در چهار روز ابتدایی هر هفته می توانند بلیط نمایش «درباره ی ال ای» را با سی درصد تخفیف تهیه کنند. متن این نمایشنامه نوشته امیررضا طلاچیان است و طراحی و کارگردانی آن را بهزاد مرتضوی به عهده دارد.

این نمایش کمیک که برداشتی ست آزاد از داستان “خانواده نیک اختر” اثر ایرج پزشکزاد، زیر نظر و با مشورت امید سهرابی نگاشته شده است. “درباره اِل اِی” داستان خانواده ای ایرانی است که از زمان جنگ ایران و عراق به لس آنجلس کوچ کرده و در آنجا سکنی گزیده اند. ماجرا از جایی آغاز می گردد که منزل این خانواده به سبب بدهکاری به بانک آمریکا، در خطر حراج قرار گرفته و در همین اوضاع است که دوست چهل ساله پدر خانواده برای معالجه به آنجا می رود. چالش این خانواده برای رفع مشکلاتشان و تلاش میهمان آنها برای بازگشتشان به ایران ماجراهایی ایجاد می کند و …

دیگر عوامل این نمایش بدین شرح می باشند: بازیگران: حمید احمدی، شادی اسد پور، راد پورجبار، پریسا راد، لاچین دربندی و بهزاد مرتضوی، دستیار کارگردان: تورج لقمانی پور، طراح گریم: افسانه قلی زاده، طراح و انتخاب لباس: بهاره مرتضوی، مسئول فنی: مهران زاغری، منشی صحنه: ندا هرندی، عکاس: سارا ساسانی، مسئول نور: علی خرسند، دستیار تهیه: سپیده حاتمی، مدیر تولید: پویا نعمت الهی، مسئول تبلیغات: علی ژیان و روابط عمومی: منصوره بسمل.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.