تردد دانش آموزان منطقه ۳ ایمن شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از ایمن سازی معابر ۱۳۷ مدرسه در سطح منطقه خبر داد.

طیبانی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: به منظور اخطار به رانندگان جهت کاهش سرعت خود و رعایت ایمنی دانش آموزان خیابانهای سطح منطقه کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: خیابانهای شریعتی، بلوار کاوه، ده ونک، دلیری، اسفندیار، شهیده کلاهدوز، راجیان، دستگردی، ولیعصر، لاهیجان، برزیل، مهرداد، یاسمی، عطار و بزرگراه نیایش با استفاده از نوشتار “مدرسه” ایمن سازی شد.
وی با اشاره به اقدامات برای ایمن سازی اظهار داشت خط کشی محوری، بستری، کانالهای عابر پیاده، نصب و حرکت گاردریل و متعقات، تابلوهای ترافیکی، تابلوهای اخطار دهنده و تابلوهای راهنمایی مسیر در محدوده ۱۳۷ مدرسه از اقدامات انجام شده برای ایمن سازی معابر است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده افزود: نصب بنرهای حاوی پیام های آموزشی در سطح معابر اصلی و فرعی اقدامات فرهنگی علاوه بر اجرائیات از جمله شناسایی و تعویض علائم ترافیکی و چراغ های راهنمایی معیوب بوده است.

 وی خاطر نشان کرد: تا ۱۵ مهر ماه اقدامات معطوف به اطراف مدارس و مراکز آموزشی موجود در منطقه کرده تا این محدوده ها از نظر رویت علائم و تابلوها از قابلیت بالایی برخوردار باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.