ترکیب تشکل خدمتگزاران پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی/ چمران و حداد عضو تشکل تازه

۲۵ام بهمن ،

تشکل ” خدمتگزاران پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی” با حضور ۳۱ نماینده فعلی مجلس و بعضی از چهره های شاخص اصولگرا و نمایندگان ادوار مجلس به منظور نقش آفرینی در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام موجودیت کرد.
تشکلی بنام خدمتگزاران پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی با هدف نقش آفرینی و ارائه لیست واحد در جریان اصولگرایی برای چهارمین دوره انتخابات شوارهای اسلامی شهر روستا اعلام موجودیت کرد.

این تشکل اجتماعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی و بعضی از چهرهای شاخص حوزه شهری تشکیل شده است.

بنابراین گزارش یک نماینده از هر استان به همراه بعضی از نمایندگان ادوار و چهره هاس شاخص جریان اصولگرایی عضو شورای راهبردی این تشکل اجتماعی می باشند و فارغ از تشکل و جناح سیاسی خود فعالیت خواهند کرد.

همچنین اسماعیل کوثری، مهرداد بذرپاش و مجتبی رحماندوست از نمایندگان فعلی و چهره هایی همچون پرویز سروری، مرادعلی منصوری از نمایندگان ادوار و مهدی چمران، غلامعلی حدادعادل و حسین مظفر از چهره های شاخص اصولگرا نیز در این مجموعه حضور دارند.

جمعیت خدمتگزاران پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن با توزیع پلاکادرهایی با شعار ایمان ، نشاط و آبادانی و بیداری اسلامی با هدف تبلیغ ارزشهای نظام و تشویق مردم به حضور در راه پیمایی خودنمائی کرد.

به گزارش مهر پرویز سروری نیز روز قبل اعلام کرد: این تشکل اجتماعی در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در یک نشست خبری بطور رسمی اعلام موجودیت خواهد کرد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.