تصاویر رونمایی از پلی استیشن ۴ در نیویورک

۰۳م اسفند ،

پلی استیشن چهار رسما از سوی اندی هاوس در نیویورک رونمایی فنی شد.

ممتازنیوز: اندی پلتفورم تعبیه شده برای پلی استیشن چهار را بی نظیر خواند و از توانایی تازهترین محصول سونی برای سازگاری با تبلت ها و گوشی های هوشمند گفت. به نقل از وی پلی استیشن تازه سونی روی سخت افزار استاندارد برای پی سی نصب شده و پردازنده ۸ هسته ای از نوع x86 دارد که در بسیاری از ماشین های ویندوز بیس نیز وجود دارد. این پردازنده ۸ هسته ای ، پهنای باندی معادل ۱۷۰ گیگابیت بر ثانیه را پاسخ می دهد.

دسته  DualSchok 4 همراه با تاچ پد داشته و دگمه به اشتراک گذاری با جک هدفون دارد. دسته تازه همچنین lightnar دارد که برای تخمین مسافت هنگام بازی قرار داده شده است.

ویژگی برتر آپدیت شدن بدون اتلاف وقت است که در این مورد نسخه چهار با سه تفاوت اساسی داشته و دیگر سبب اتلاف وقت و عصبانیت کاربر نخواهد شد. (عناوین دیجیتالی همزمان با دانلود شدن قابل بازی کردن نیز می شوند) در واقع این کار با پردازنده دوم انجام می گردد در حالی که پردازنده اول مشغول سرویس دادن به بازی است.

روی شبکه  ps  می توان دوستان را هنگام بازی کمک گرفت و ویدئو کلیپ ها را به اشتراک گذاشت. آیتم ها لایک و دیسلایک می گیرند و آیتم هایی که مورد علاقه کاربر نیست دانلود نمی شوند و اگر سونی بفهمد کدام گیم را می خواهید بخرید، سرعت و اولویت دانلود را بیشتر می کند.

سونی همچنین امکانات موجود روی Gaikai (شرکتی که سونی پارسال آنرا خرید) را نشان داد که بر اساس آن ابتدا بازی می کنیدو اگر خوشتان آمد بازی را می خرید و با زدن دگمه روی دسته آنرا با دوستانتان به اشتراک می گذارید و آنها به کمک شما می آیند.

بازی از راه دور نیز مانند آنچه در Wii U وجود دارد در پلی استیشن ۴ نیز قابل استفاده است که روی Vita انجام می گردد.

در طول برگزاری کنفرانس چندین گیم تازه نیز معرفی شد.

منبع:خبرآنلاین


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.