نسل جدید ایکس‌باکس رونمایی می‌شود

۳۱اردیبهشت، ایسنا- امروز واشنگتن شاهد یک اتفاق بزرگ در دنیای تکنولوژی است، اتفاقی که عده‌ بسیاری از علاقه‌مندان به کنسول‌های بازی در انتظارش بودند؛ رونمایی از نسل تازه ایکس‌باکس

مایکروسافت با دیدن استقبال گسترده‌ی مردم از کنسول شرکت سونی یا همان پلی‌استیشن تصمیم به عرضه‌ی کنسول تازهش در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۱ گرفت، کنسولی که اگرچه نسل اول آن با استقبال چندانی رو‌به‌رو نشد اما نسل دوم آن به رقیبی جدی برای پلی‌استیشن دو و سه تبدیل شد.

این رقیب جدی کنسول‌های پلی‌استیشن با اعلام رونمایی از نسل تازه کنسول خود سونی را به انتشار یافتن خبر رونمایی از نسل چهارم پلی‌استیشن در تاریخ ۲۰ خرداد مجبور کرد. البته شرکت سونی چندی پیش از دسته‌ی پلی‌استیشن چهار رونمایی کرده بود اما طرفداران خود را برای رونمایی از کنسول تازهش تشنه نگه داشته بود.

در این مراسم قرار است علاوه بر رونمایی از xbox تازه، نسل تازه کینکت‌ (Kinect) هم معرفی شود. کاربر می‌تواند با اتصال این دستگاه به کنسول خود با استفاده از بازی‌های سازگار با این تکنولوژی در رو‌به‌روی کینکت با انجام دادن فعالیت‌های بدنی بازی را کنترل کند.

در حال حاضر تمام نگاه‌ها به ساختمان مرکزی مایکروسافت در شهر ردموند است، مکانی که امروز شاهد رونمایی از محصول تازه شرکت مایکروسافت خواهد بود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.