تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور ستاد کرونا است

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، یوسف حجت با بیان اینکه “پیشنهاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شامل مترو و اتوبوس، فردا (شنبه، ۹ فروردین) در ستاد مدیریت بیماری کرونا بررسی و درخصوص نحوه فعالیت آن تصمیم‌گیری خواهد شد”، تصریح کرد: شهرداری تهران بر اساس مصوبات این ستاد در خصوص تعطیلی ناوگان عموم شهر عمل خواهد کرد و تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به شهرداری تهران ابلاغ نشده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فعالیت خط ۵ متروی پایتخت محدود شده و توقف اعزام قطارها از ایستگاه کرج تا هشتگرد نیز اجرا شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: باید تمامی ابعاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران سنجیده شود زیرا در حال حاضر مشاغلی هستند که تعطیل نشده و کارکنان آن نیاز دارند تا با استفاده از این ناوگان به محل کارشان مراجعه کنند. از همین رو چنانچه حمل و نقل عمومی تعطیل شود، ممکن است برخی از شاغلان که لازم است در محل کار خود حضور یابند و امکان استفاده از خودروی شخصی ندارند با مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.