تفکر فراکسیون رهروان از کف مجلس نهم برخواسته است/ با تفکرات پدرسالارانه مخالفیم

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص اساسنامه فراکسیون رهروان ولایت گفت: اساسنامه این فراکسیون بر اساس خرد جمعی و مشارکت همه نمایندگان در مجلس و چتر گسترده برای اصولگرایان نوشته شده است و همه اصولگرایانی که می توانند در این دایره قرار گیرند در این فراکسیون حضور می یابند.

فراکسیون رهروان با گرایشات قیم مابانه و پدر سالارانه مخالف است

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص تفاوت های دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان اظهار داشت: فراکسیون رهروان با گرایشات قیم مابانه و پدرسالارانه و خود برتر بینانه مخالف بوده و معتقد است همه کسانی که زیر سایه نظام اسلامی بوده و دارای تفکرات اصولگرایی هستند می توانند زیر چتر این فراکسیون قرار گیرند.

وی ادامه داد: فراکسیون اصولگرایان تنگ نظری های خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داد و رزمندگان و جانبازان مملکت را که سال ها برای این نظام زحمت کشیدند از دایره اصولگرایی خارج خواند.

عضو هیئت موسس فراکسیون رهروان تصریح کرد: در اساسنامه فراکسیون رهروان اعتقاد به ولایت فقیه و آرمان های امام و شهدا به عنوان اصولی اساسی است که همه اعضا باید به آن پایبند بوده و التزام عملی داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه نمایندگانی که به این اصول اعتقاد دارند می توانند در فراکسیون رهروان عضو شوند عنوان کرد: بارها از اعضای فراکسیون اصولگرایان که در انتخابات عملکرد مناسبی نداشتند و کج سلیقگی و بد سلیقگی کردند دعوت کردیم در فراکسیون ما عضو شوند.

ملاک عضویت در فراکسیون رهروان حال افراد است

نعمتی در خصوص عضویت برخی اصلاح طلبان در این فراکسیون گفت: ملاک حال افراد است اگر دوستان اساسنامه ما را بپذیرند و در فراکسیون ما عضو شوند مشکل خواصی با آن ها نداریم و مته به خشخاش نمی گذاریم.

وی ادامه داد: یکی از این دوستان در جمع حدود ۱۰۰ نفر از اعضای فراکسیون رهروان اعلام کرد که اصولگرا و معتقد به نظام رهبری است.

عضو هیئت موسس فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به کسی که در میان جمعی اعلام می کند اصولگرا است نمی توان تهمت دیگری زد تصریح کرد: فراکسیون رهروان به دنبال تنگ کردن دایره اصولگرایی نیست زیرا این کار را به ضرر نظام می داند.

 تفکر اصولگرایی رهروان ولایت از کف مجلس نهم برخواسته است

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراکسیون رهروان فراکسیونی نو و جدید است تصریح کرد: فراکسیون رهروان بیش از ۱۷۰ نفر از نمایندگان را که همگی از نخبگان جامعه هستند دور هم جمع کرده است و این کار در راستای دغدغه مقام معظم رهبری برای وحدت مسئولان در راستای حل مشکلات مردم است.

نعمتی در خصوص اظهاراتی مبنی بر اینکه فراکسیون رهروان برخواسته از نظریه دولت وحدت ملی است تصریح کرد: تفکر اصولگرایی رهروان ولایت از کف مجلس نهم برخواسته است.

وی در پایان گفت: اعضای فراکسیون رهروان رزمندگان و جانبازانی هستند که دغدغه نظام را دارند و از سیاسی کاری ها، قیم مابی ها و تعیین تکلیف ها خسته شده اند و به دنبال اعطلای نظام هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.