تکلیف سینماهای بدون فیلم چه می شود؟+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران فیلم های سینمایی در حال اکران روز گذشته فروش بی رونقی را پشت سر گذاشتند.
                  
فیلم سینمایی “خوابم می آد” به کارگردانی رضا عطاران که ۵۵ روز صدرنشینی در گیشه های سینمایی را تجربه کرده بود،روز یکشنبه فروشی ۵ میلیون تومانی را پشت سر گذاشت و با داشتن ۲۷ سالن سینمایی یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون فروش کرد.
                     
                    
فیلم سینمایی “شور شیرین” به کارگردانی “جواد اردکانی” روز یکشنبه فروشی ۳ میلیون تومانی را پشت سر گذاشت و با داشتن ۱۶ سالن سینمایی و ۳۴ روز نمایش توانست فروشی ۱۳۸ میلیون تومانی را پشت سر گذاشت.
                   
                    
                    
فیلم سینمایی “همه چی آرومه” به کارگردانی “مصطفی منصوریار” با داشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۲۸ روز نمایش روز گذشته فروشی ۴ میلیون تومانی را سپری و مجموع فروش خود را به ۱۹۷ میلیون تومان رسانید.
                    
                    
فیلم سینمایی “راه بهشت” به کارگردانی “مهدی صباغ زاده” با داشتن ۸ سالن سینمایی و ۲۸ روز نمایش توانست فروشی ۲۷ میلیون تومانی را سپری کند،این فیلم ضعیف ترین فیلم سینمایی در حال اکران است که روز گذشته فقط فروشی ۵۰۰ هزار تومانی را از گیشه های سینمایی نصیب خود کرد.
                    
                    
فیلم سینمایی “نامزد آمریکایی من” به کارگردانی “داود توحید پرست” با داشتن ۱۴ سالن سینمایی و ۱۵ روز نمایش و فروش ۷۰۰ هزار تومانی خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را به ۲۲ میلیون تومان برساند.
گرچه روز گذشته شورای صنفی نمایش فیلم های سینمایی عید فطر و جایگزین فیلم های در حال اکران را مشخص است؛اما “کلاه قرمزی و بچه ننه” در هیچ کدام از سینمای استقلال و آزادی اکران نمی شود.
                    
                    
این ها خود عواملی هستند که می‌توانند کاهش بسیاری در فروش یک فیلم سینمایی داشته باشند.
                  
                  
“کلاه قرمزی و بچه ننه” به کارگردانی “ایرج طهماسب “،‌”ضد گلوله “به کارگردانی مصطفی کیایی و “بی خداحافظی” به کارگردانی احمد امینی جایگزین “نامزد امریکایی من” ، “خوابم می‌آد “و “همه چی آرومه” شدند امید است با پایان ماه مبارک رمضان و وارد شدن چند فیلم جدید به چرخه اکران سالن های سینمایی رونقی دوباره یابند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.