رایزنی‌ها برای حل مشکل اکران در سینماهای شهرداری

رایزنی‌ها برای حل مشکل اکران در سینماهای شهرداری

جام جم آنلاین: مدیرعامل موسسه تصویرشهر از انجام رایزنی‌هایی برای حل مشکل اکران فیلم‌های عید فطر در سینماهای شهرداری و حوزه هنری خبر داد و گفت: در صورتی که رایزنی‌ها نتیجه بدهد، پردیس سینمایی «آزادی» و سینماهای شهرداری تهران فیلم‌های عید فطر را بزودی اکران می‌کنند.

سیدهادی منبتی به ایسنا گفت: امیدوار هستیم رایزنی‌ها درباره حل مشکل اکران فیلم‌ها در پردیس‌های شهرداری تهران مشمول زمان نشود و سینماهای شهرداری بتوانند قبل از آن که فیلم‌ها، افت مخاطب پیدا کند به یاری سینما بیایند.

در هفته‌های گذشته شورای صنفی نمایش اعلام کرده بود، سینما آزادی به دلیل تخلفاتش علاوه بر حذف از سر گروهی نمی‌تواند فیلم‌های اکران عید فطر را نمایش دهد. این سخنان با اعتراض حوزه هنری و موسسه تصویر شهر به عنوان مالکان سینما آزادی روبه‌رو شد.

در ادامه علاوه بر حوزه هنری، ‌موسسه تصویر شهر متعلق به شهرداری تهران هم اعلام کرد، به دلیل مشکلی که برای سینما آزادی به وجود آمده ترجیح می‌دهد پردیس‌های سینمایی‌اش را در اختیار فیلم‌های عید فطر قرار ندهد و به این ترتیب «کلاه قرمزی و بچه ننه»،‌ «ضدگلوله» و «بی خداحافظی» از اکران در پردیس‌های مدرن تهران مانند پردیس ملت،‌ آزادی‌، راگا،‌ رازی‌، تماشا‌ و… فعلا محروم ماندند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.