تلاش مرکز امور زنان و خانواده برای ارتقای توانایی سازمان های مردم نهاد

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۲:۲۲:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون سرمایه های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: این مرکز به منظور بهره گیری از توان سازمان های مردم نهاد در مسیر پیشرفت کشوراقدام به برگزاری نشست های تخصصی ویژه مدیر عاملان این سازمان ها در استان های مختلف کشور کرده است.
به گزارش آریا، پروین هدایتی اظهار داشت:حضور سازمان های مردم نهاد در جامعه موجب ارتقاء سرمایه اجتماعی  می شود.
وی افزود: سازمان های مردم نهاد زمینه  ساز مشارکت مردم در امور اجتماعی و بستر تحق پیشرفت در جامعه هستند از ین رو اصلی ترین شیوه بهره گیری از مشارکت فعال و همه جانبه مردم در روند پیشرفت استفاده از توان سازمان های مردم نهاد است.
هدایتی بیان کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان بخش سوم در کنار بخش خصوصی (بازار) و بخش عمومی (دولت) در اداره جامعه نقش دارند.
معاون سرمایه های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ادامه داد:مرکز امور زنان و خانواده برای بهره گیری هر چه بیشتر از توان این سازمان ها به منظور تحقق پیشرفت و عدالت در جامعه از طریق برنامه ای فراگیر اقدام به برگزاری نشست های تخصصی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده در استان های مختلف کشور کرده است.
وی ادامه داد: نشست های تخصصی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده تا کنون در استان های خراسان شمالی،هرمزگان، البرز، قزوین، قم، سیستان و بلوچستان، گلستان، مازندران برگزار شده است و برای برپایی این نشست ها در سایر استان ها برنامه ریزی شده است.
 هدایتی در خصوص اهداف برگزاری این نشست ها عنوان کرد: استفاده از پتانسیل سازمان های مردم نهاد،هم سو کردن این سازمان ها با اهداف نظام و ارائه  روشنگری سیاسی و فرهنگی به مدیر عاملان سازمان های مردم نهاد مهمترین اهداف برگزاری این نشست هاست.
وی ادامه داد: مرکز امور زنان و خانواده به منظور ارتقای توانایی و ظرفیت  سازمان های مردم نهاد، ایفای نقش موثر در مسیر پیشرفت و سازندگی کشور، ارتقای سطح بینش سیاسی و اجتماعی مدیر عاملان سازمان های مردم نهاد و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جنبش بیداری اسلامی و جنگ نرم اقدام به برنامه ریزی و نشست های تخصصی ویژه سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده کرده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۴۲۲۲۳۲۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.