تنها نگران اکران فیلم خودم بودم/ یک “خانواده محترم” را هیچ وقت ندیده ام

۲۱ آبان ،

به دنبال انتشار یافتن یادداشتی از مهر شاد کارخانی؛

من با توجه به ندیدن فیلم “یک خانواده محترم” تنها نگران فرصت از دست رفتن اکران فیلم “کوچه ملی” بودم.

مهرشاد کارخانی، کارگردان سینما در گفتگو باخبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در یادداشتی که در یکی از خبرگزاری ها داشتم هیچ نکته و یا حرفی مبنی بر شباهت فیلم “کوچه ملی” با فیلم “یک خانواده محترم “نزده ام که این آقایان در جوابیه حرفهای من اینگونه گفته اند.
وی ادامه داد: من هیچوقت فیلم “یک خانواده محترم” را ندیده ام که بخواهم در خصوص موضوع آن و ارتباط این فیلم با خودم حرفی بزنم، “امیر سماواتی” قصد تخریب مرا در این عرصه دارد.
کارخانی اظهار داشت: فیلم “کوچه ملی” تنها به لحاظ اینکه هنوز فرصت اکران پیدا نکرده با فیلم “یک خانواده محترم” مقایسه کرده‌ام اینکه چرا باید یک سازمان با تولید به بیش از ۳۰۰اثر همچنان فیلمهایش منتظر اکران باشد.
وی تصریح کرد: هدف من از گفتن این حرفها تنها این بود که چرا فیلمهایی که از طریق هزینه های دولت ساخته می شود، فرصت اکران پیدا نکنند و در آرشیو سیما فیلم خاک بخورد.
کارخانی در پایان صحبتهایش به هزینه فیلم “کوچه ملی” اشاره و خاطر نشان کرد: بودجه این فیلم که ۵۰درصد آن از طریق مشارکت با امیر سماواتی و سیما فیلم است که برای تله فیلمی مد نظر بود که با نوع کارگردانی من همخوانی نداشت و من با پیشنهاد فیلمنامه “کوچه ملی” و قبول آن پیشنهاد از طرف آنها این فیلم را ساختم.  /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.