اعتراضات نوروز بیگی تنها جو سازی خبری است

۰۸م آذر ،

در پی اعتراض نوروز بیگی به اکران نشدن فیلم “من و زیبا”؛

حبیب کاوش:جواد نوروز بیگی بدون انجام اقدامی در جهت اکران فیلم “من و زیبا” تنها هدفش جو سازی خبری است.

حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص اکران فیلم “من وزیبا” گفت: چرخه اکران به صورتی است که فیلم‌ها با دریافت پروانه نمایش از سوی وزارت ارشاد برای اکران تصمیم به انعقاد قرار داد با پخش کننده‌ها می‌گیرند.
وی ادامه داد: شورای صنفی در خصوص اکران فیلم‌ها جایگاه قانونی ندارد و تنها صاحبان فیلم برای اکران باید از طریق پخش کننده‌ها اقدام کنند.
کاوش عنوان کرد: جواد نوروز بیگی هیچ گونه تماسی با ما مبنی بر اکران فیلم “من و زیبا” نداشته است و شورای صنفی نیز با هیچ کدام از صاحبان فیلم برای اکران تماس نمی‌گیرد.

*توقعی برای اکران “من و زیبا” از شورای صنفی نداشته باشند

وی در ادامه اظهار داشت: جواد نوروز بیگی با داشتن دغدغه اکران می‌توانست با یک تماس مشکل فیلم خود را حل کند و فیلم را به هر صورت ممکن اکران می‌کرد.
کاوش با اشاره به جو سازی صاحبان فیلم، خاطر نشان کرد: زمانی که با توجه به فروش پایین فیلم‌ها، پخش کننده‌ای تصمیم برای ثبت قرار داد با فیلم‌هایی همچون “من و زیبا” نمی‌کند، توقعی برای اکران توسط شورای صنفی نداشته باشد./ص

وی در پایان گفت: نوروز بیگی برای اکران و حل مشکل فیلم خود می‌تواند به دور از جو سازی خبری و با همکاری با شورای صنفی مشکل را حل کند حتی ما فیلیمی به نام “من و زیبا” را تا کنون نشنیده بودیم که بخواهیم آن را اکران کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.