تورینو – میلان : این روسونری غیرقابل پیش بینی

۱۹م آذر ،

***ترکیب احتمالی

 *تورینو

Gillet

Darmian, Di Cesare, Ogbonna, D’Ambrosio

Cerci, Basha, Gazzi, Santana

Bianchi, Meggiorini

*میلان

 Abbiati

 De Sciglio, Mexes, Yepes, Constant

Nocerino, De Jong, Emanuelson

Robinho, Bojan, El Shaarawy

 به گزارش گل، میلان به دنبال آن است تا یکشنبه شب در ورزشگاه المپیکو شهر تورین برابر تورینو از هفته شانزدهم سری آ برای اولین بار در این فصل سومین پیروزی متوالی خود در سری آ را کسب کند.

ماکس آلگری,سرمربی میلان تصمیم گرفت تا در بازی اخیر تمیش برابر زنیت از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ترکیب اصلی خود را به میدان نفرستد هر چند که در نهایت میلان با نتیجه ۱-۰ برابر زنیت تن به شکست داد در حالی که صعود میلان به دور بعد این رقابت ها پیش از این بازی مسجل شده بود.بنابراین آلگری می تواند بار دیگر از ترکیب اصلی خود در ورزشگاه المپیکو شهر تورین استفاده کند.

یکی از بازیکنانی که بسیار بعید است به بازی برسد ریکاردو مونتولیوو هافبک ملی پوش ایتالیایی میلان می باشد هر چند که او در بازی برابر کاتانیا با توجه به مصدومیتی که با آن روبرو و مجبور به ترک زمین مسابقه شد , در حال حاضر به تمرینات بازگشته اما انتظار نمی رود تا بتواند برای میلان یکشنبه شب بازی کند.

کوین پرینس بوآتنگ نیز به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند پس از آنکه این بازیکن در جریان پیروزی ۳-۱ برابر کاتانیا در سیسیل با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.همچنین به نظر می رسد این بازی برای بازگشت بازیکنان مصدومی چون سولی مونتاری,الکساندر پاتو و باکایا ترائوره زود باشد اما همگی آنها می توانند طی هفته های آینده به میادین بازگردند.

در سوی دیگر میزبان در تلاش است تا ریکاردو مگیورینی و الساندرو اسگریگنا دو مهاجم اصلی و مصدومش را در بازی روز یکشنبه برابر میلان در اختیار داشته باشد.

جیان پیرو ونتورا سرمربی تورینو مجبوراست پس از اخراج کامیل گلیک در جریان بازی برابر یوونتوس,خط دفاعی خود را تقویت کند بنابراین انتظار میرود تا در غیاب این مدافع, والریو دی چزاره از ابتدا در ترکیب جای خالی او را پر کند.

***آیا می دانستید؟

 •شکست سه شنبه شب برابر زنیت از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به معنی آن بود که میلان هنوز نتوانسته پس از کسب دو تساوی در این  رقابت ها در بازی های خانگی خود در اروپا به پیروزی برسد. 

•روسونری در این فصل سری آ ایتالیا در هر  ۷ بازی خارج از خانه اش موفق به گلزنی شده. 

•با تمام این اوصاف  این رکورد تا حد زیادی به استفان الشعراووی ستاره جوان این تیم بستگی داشته,بازیکنی که در ۶ بازی متوالی اخیر خارج از خانه گلزنی کرده. 

•تورینو در این فصل از سری آ ایتالیا با کسب تنها یک پیروزی از ۹ بازی اخیر, بسیار دور از حد انتظارات ظاهر شده.

 •تورینیو برابر میلان حریف روز یکشنبه خود طی سال های قبل با کسب تنها یک پیروزی از ۲۴ مصاف اخیرش با این تیم آمار بسیار ضعیفی داشته اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.